  • 1. Data: 2009-08-25 17:14:05
    Temat: najtansze rozmowy - hiszpania ->PL
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Ktora siec oferuje najtanszy roaming miedzy PL a Hiszpania. Jade tam
    na wakacje a troche rozmawiac bede musial.
    Chyba heyah miala jakas ciekawa oferte?
    Czy net przez gprs ktos oferuje w normalnej cenie?
    Dokladnie chodzi mi o Majorke jesli to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2009-08-25 19:23:06
    Temat: Re: najtansze rozmowy - hiszpania ->PL
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    BearBag wrote:
> [...]
    > Chyba heyah miala jakas ciekawa oferte?
    > Czy net przez gprs ktos oferuje w normalnej cenie?
    > Dokladnie chodzi mi o Majorke jesli to ma znaczenie.

    Na terenie UE najtańszy jest Play, następnie - Orange, Plus, Era - ale
    tylko abonamentowa, a najdroższe prepaidy w Erze i okołoerzane
    (Mobilking itp)

    M.

  • 3. Data: 2009-08-26 16:56:41
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ok dzieki. A moze ktos poleci jakis prepaid hiszpanski do gprs ??
    Moze simyo, z tego co widze to 5euro za 500MB ale nie wiem czy stronke
    mam aktualną. Jest cos lepszego? Najgorzej jest znaleźć ustawienia dla
    gprs w telefonie/lapku na hiszpanskich stronach :/