  • Data: 2009-12-04 11:43:24
    Temat: nagrywanie rozmów Wyłaczenie sygnału beep w E52
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pytanie kieruję do osób które, wyłaczyły sygnał dzwiękowy przy nagrywaniu
    rozmów
    firmware mam 021.013, system złamałem, Utworzylem plik

    E52.rmp
    w którym mam
    wpis

    Zawartośc pliku to
    ; *** Patch: Remove Recording Tone ***
    ; Remove patch-BB voice call recording
    ; Author: Pest
    SnR:sys\bin\saAudioServer.dll:400D030043D0C780:400D0
    00043D0C780
    SnR:sys\bin\saAudioServer.dll:AF20184F:0120184F

    załadowałem jako autstart do rompathera
    i lipa pika dalej

    czy musze coś jeszcze może przedytować jakiś plik ? czy ta procedura
    wystarczyc powinna? gdzie jest problem?
    dzięki za pomoc pozdrawiam