  • Data: 2011-04-01 21:06:55
    Temat: na popych ?
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> szukaj wiadomości tego autora

    no i się stało ...

    wypadzik do klienta na motorku , juz na miejscu zachwyt ach , och , itd a
    kluczyk w stacyjce i tak zeszło na pierdołach około godzinki
    jak mozna się domyślać , aku zdechło ( pyt1 - v-strom650 - da sie jakos
    wylaczyc swiatła w tym moto ? czy juz tak musi byc że świecą jak tylko
    zapłon jest włczaony ) . Ale wracajac akumulator zdechł na tyle że nic:
    lampy , liczniki , kontorlki na zegarach nawet nie mrugneły .

    teraz pytanko 2: dałoby sie w takim przypadku odpalic moto ( moj konkretny )
    na tzw popych ; czyli szukamy górki wsiadamy wpinamy 2,3 bieg i rura
    puszcajac sprzegiełko - czy motor by zaskoczył i udało by sie go w ten
    spoosb odpalić ?

    Ja rozwiazalem problem inaczej , kolega miał autko i kable po zimie
    podpiołem na 1 minutke , potem jeszcze na podpietych odpliłem motonga ,
    potykał z 10 min zanim wypielismy klemy z jego AKU , i come back do garazu z
    sercem na raminiu co bybyło jak by np zgasł po drodze ( kontrola dorgowa ,
    lub inny musowy przystanek ) czy ponownie by juz odpalił .

    Już na miejscu okazało sie że przelocik 30 min wystarczył aby motora
    odpalic ponownie - a aku aktualnie pod prostownikiem :) na nocke .