  • 101. Data: 2014-12-01 19:57:57
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    news:m5ibl7$ma7$1@dont-email.me...
    > Nie kompromituj się już więcej, proszę.

    Czy poza reklamowaniem iphona robisz coś jeszcze?

    --
    marfi

  • 102. Data: 2014-12-01 20:53:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >My tu jestesmy inteligentniejsi, wiec zarabiamy ponad srednia krajowa :-P

    Ale mamy za dużo wolnego czasu jak na bardzo dobrze zarabiających :P

  • 103. Data: 2014-12-01 20:54:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-01 19:57, marfi pisze:

    > Czy poza reklamowaniem iphona robisz coś jeszcze?

    Kompromituje się ;)

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2014-12-01 21:10:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > My tu jestesmy inteligentniejsi, wiec zarabiamy ponad srednia krajowa :-P
    >
    > No i stac nas na telefony za 1000-2000 zl, i na komputery ...

    Dokładnie z tego powodu wyciągam wniosek, że średnia wśród naszych
    grupowiczów jest >5k zł/miesiąc.

    Mamy podobne obserwacje.

  • 105. Data: 2014-12-01 21:10:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    > Czy poza reklamowaniem iphona robisz coś jeszcze?

    Marfi, żyjesz w Polsce, nie? Napisz proszę, czy Twoje miesięczne zarobki są
    mniejsze czy większe od 5k zł brutto?

  • 106. Data: 2014-12-01 21:10:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > O, i znów kłamstwo.

    Znów masz urojenia?

    > Jako mentalny tumanista nie wiesz zapewne, że z jednej liczby nie da się
    > wywieść wartości średniej z kilkudziesięciu pozostałych, jeśli owe
    > pozostałe nie są zbliżone do tej pierwszej. Innymi słowy robi ci się masło maślane.
    >
    > Ale nie myśl już o tym, bo się zgrzejesz.

    Ale ja nie wyciągam wniosków końcowych na podstawie tylko Twoich
    zarobków...

    Chciałem uzyskać kolejny data point, dlatego spytałem czy zarabiasz powyżej
    czy poniżej 5k zł na miesiąc.

    A Ty na to nie chciałeś odpowiedzieć bo zaprzeczałeś korelacji pomiędzy
    swoimi zarobkami a srednią zarobków grupowiczów, do której to Twoje zarobki
    wchodzą ze wzoru....

  • 107. Data: 2014-12-01 21:14:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >A Ty na to nie chciałeś odpowiedzieć bo zaprzeczałeś korelacji pomiędzy
    >swoimi zarobkami a srednią zarobków grupowiczów, do której to Twoje zarobki
    >wchodzą ze wzoru....

    A Ty nadal się posługujesz własna tumanistyczną definicja korelacji.

  • 108. Data: 2014-12-01 21:17:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Jasne... Jestes po prostu negatywnie uprzedzony.

    jak moje ewentualne uprzedzenie wpływa na decyzje zakupowe znanych mi
    bliżej lub dalej ludzi? sugreujesz, że mam nadprzyrodzone moce albo
    potrafię się poruszać w czasie by zmusić do zakupu nielubianego ajfona
    osobę którą poznałe parę miesięcy po tym jak kupiła?

    nie kompromituj sie już bardziej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2014-12-01 21:18:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ja swoją opinię na temat produktów Apple opieram na swoim własnym
    > doświadczeniu z długiego (wieloletniego i codziennego) użytkowania tych
    > urządzeń, a więc nie jest to ani reklama, ani uprzedzenia tylko informacje
    > empiryczne.

    jak moesz mieć wiarygodną opinię uzywając przestarzałego o 2 genereracje
    sprzętu? W końcu sam twierdzisz, że nie mogę mieć swojej opinii skoro
    nie posiadam ajfona

  • 110. Data: 2014-12-01 21:20:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    >Marfi, żyjesz w Polsce, nie? Napisz proszę, czy Twoje miesięczne zarobki są
    >mniejsze czy większe od 5k zł brutto?

    Ale dlaczego zadajesz niedyskretne pytania kolejnym grupowiczom, w sieci są
    dane uzyskane od internautów, sprawdź je sobie.