  • 1. Data: 2010-10-10 05:47:33
    Temat: n97m
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    Ktoś się orientuje po kiego pamięć wewnętrzna jest podzielona na 2
    części: "pamięć telefonu C:" i "pamięć masowa E:"?

    --
    ALEX Templar

  • 2. Data: 2010-10-10 06:24:28
    Temat: Re: n97m
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 07:47:33 +0200, ALEX napisał(a):

    > Ktoś się orientuje po kiego pamięć wewnętrzna jest podzielona na 2
    > części: "pamięć telefonu C:" i "pamięć masowa E:"?

    Pierwsza to pamięć telefonu - szybsza i mniejsza.
    Druga to karta - wolniejszy dostęp ale za to większa powierzchnia do
    zapisu.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz i Kathe spacerują po parku. Nagle padają strzały. Kathe pada. Krew
    tryska.
    Stirlitz, polegając na swym instynkcie, momentalnie zaczyna coś
    podejrzewać.

  • 3. Data: 2010-10-10 06:35:21
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu N 10 10 2010 8:24, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > Pierwsza to pamięć telefonu - szybsza i mniejsza.
    > Druga to karta

    Jeżeli masz na myśli kartę pamięci to się mylisz, to jest "karta pamięci
    F:" E: to także pamięć telefonu.

    --
    ALEX Templar

  • 4. Data: 2010-10-11 08:55:18
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś się orientuje po kiego pamięć wewnętrzna jest podzielona na 2 części:
    > "pamięć telefonu C:" i "pamięć masowa E:"?

    Jeśli telefon zacznie Ci szwankować, możesz przywrócić ustawienia fabryczne, bez
    utraty zapisanych plików, danych itp w pamieci masowej. Jeśli zaś, będziesz
    chciał zrobić szybki porządek w pamięci masowej - możesz tę pamięć sformatować,
    bez utraty ustawień i danych w telefonie. Prawda jakie to pomysłowe? I nikomu
    nie przeszkadza. Wręcz ułatwia życie.

  • 5. Data: 2010-10-11 09:25:21
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 11 10 2010 10:55, Tomek pisze:

> [...]
    > Jeśli zaś, będziesz chciał zrobić szybki porządek w pamięci masowej -
    > możesz tę pamięć sformatować, bez utraty ustawień i danych w telefonie.

    Fakt.

    --
    ALEX Templar

  • 6. Data: 2010-10-11 09:57:09
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał

    > Fakt.

    I jeszcze jedno. Wielu użytkowników zabezpiecza się na wypadek niespodziewanej
    utraty danych w telefonie robiąc kopię zapasową kontaktów, smsów, wpisów do
    kalendarza, notatek, mmsów, ustawień w menu itp właśnie w pamięci masowej, z
    której zawsze można tę kopię przywrócić.

  • 7. Data: 2010-10-11 19:25:11
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > smsów, wpisów do kalendarza, notatek, mmsów, ustawień w menu itp właśnie w
    > pamięci masowej, z której zawsze można tę kopię przywrócić.

    z małym szczegółem, że nie da się tego zrobić w pamięci wbudowanej, tylko za
    dodatkowej karcie microSD (F:)

  • 8. Data: 2010-10-12 08:28:07
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał

    > z małym szczegółem, że nie da się tego zrobić w pamięci wbudowanej, tylko za
    > dodatkowej karcie microSD (F:)

    Dziwne, w n95 8GB, która nie miała karty pamięci zewnętrznej, robiłem spokojnie
    kopie zapasowe w pamięci wbudowanej. Wątpliwe zatem jest to, iż w nokii n97 mini
    jest to niemożliwe, bo niby dlaczego nie? Sprawdzę w domu.