  • 100. Data: 2020-05-13 22:00:21
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale on akurat bezkolizyjną dwupasmówką jeździ 70 i klnie na
    > wszystkich którzy chcą szybciej.

    Uwazaj, bo takimi insynuacjami bedziesz gonił poziom Zenka...

    > Więc bardzo prawdopodobne, że podoba mu się blokowanie lewego pasa
    > przez tiry - w końcu uczą w ten sposób moresu tych (jak sam pisze)
    > zapierdalaczy (czyli jadących leniwie i zgodnie z przepisami 140 po
    > autostradzie) z osobówek.

    Alez marna manipulacja.
    Roznica miedzy nami polega na tym ze ja widze zarówno złe zachowanie
    kierowców ciezarówek jak i jegomoscia w toyocie.
    A ty debila rozgrzeszasz.

    > A cała reszta jest tylko dorabianiem głupawych pseudoteoryjek o
    > bezpieczeństwie, do istniejących faktów.

    Ale przeciez to jasne ze bezpiecznie jest tylko wtedy kiedy Cavallino ma
    pusta droge :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 101. Data: 2020-05-13 22:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Zacytuj przepis.

    Juz podawałem:
    https://www.rp.pl/Prawo-drogowe/311059991-Sad-nagle-
    hamowanie-to-nie-
    sposob-na-lekcje-kultury-dla-innych-kierowcow.html

    Sąd przypomniał, że zgodnie z przepisem art. 19 ust 2 pkt 2 Prawa ruchu
    drogowym kierujący pojazdem jest obowiązany hamować w sposób
    niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia.

    Nawet jezeli bedziesz probował argumentowac ze hamowanie bez powodu tylko
    po to zeby nauczyc czegos innego uzytkownika drogi, zwłaszczan a
    autostradzie to nie jest zagrozenie bezpieczenstwa to masz podane wprost
    ze nie masz utrudniac.
    No chyba ze stwierdzisz tez ze nie utrudniał...

    > ROTFL !!!!
    > Jak na razie patrzysz z megaszownistycznego punktu widzenia kierowcy
    > ciężarówki.

    Nie wiem dlaczego miałbym akurat tak.
    Ja na autostradzie tez wyprzedzam ciezarówki.
    I tez nie raz nie dwa wyjada mi pod ryj.
    I tez mnie to irytuje.
    Ale nie na tyle zeby zachowywac sie jak toyotoszeryf.

    > Że się nie wyprzedza sznurka innych ciężarówek jadących minimalnie
    > wolniej.

    nawet nie wiesz czy akurat to zdenerwowało kierownika toyotolota.
    Znaczy wiesz bo ty wszystko wiesz, ale nie wiesz i ci to nie przeszkadza.
    Troche jak przedstawiciel suwerena ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 99. Data: 2020-05-13 22:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Wręcz przeciwnie - nie potrafisz spojrzeć właśnie z tego punktu
    > widzenia. Patrzysz zawsze i wszędzie z punktu widzenia zawalidrogi.

    :)
    No fakt faktem ze jak ostatni dziadek jade przewaznie jednym pasem
    patrzac jak buraki lataja lewo prawo, gaz hamulec, byle wcisnac sie o pol
    samochodu, niewazne ilu osobom trzeba przez to utrudnic zycie,
    przyhamowac przed ryjem etc.
    I nie ma zadnego znaczenia ze spotykam sie z nimi 5 swiateł dalej.
    Oni sa szczesliwi!

    A przeciez na wysogotowie maja tor gdzie mogliby uskuteczniac swoje
    niewatpliwe talenty w swoich niewatpliwie fantastycznych wozach
    sportowych za 5 10 czy nawet 20kPLN... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 104. Data: 2020-05-14 06:41:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 22:00, Budzik pisze:
> [...]
    > drogowym kierujący pojazdem jest obowiązany hamować w sposób
    > niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia.

    A co to ma wspólnego z tym do czego się odniosłem?
    Podaj przepis, na podstawie którego miał obowiązek jechać dalej i nie
    mógł zwolnić.

    > Nie wiem dlaczego miałbym akurat tak.

    Może inaczej nie umiesz, bo bliższa ciału koszula?

    > nawet nie wiesz czy akurat to zdenerwowało kierownika toyotolota.

    Mogę się domyślić, nie jeżdżę od dzisiaj.
    A jeśli tirman naborił coś dodatkowo, to i tak nic nie zmienia w dyskusji.

  • 105. Data: 2020-05-14 06:43:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > :)
    > No fakt faktem ze jak ostatni dziadek jade przewaznie jednym pasem
    > patrzac jak buraki

    A nie mówiłem?
    Każdy kto jedzie szybciej zasługuje na inwektywy.
    A to burak, a to zapierdziela (jadąc spokojnie w ramach przepisów)...

    A potem się dziwisz, że ludzie widzą u Ciebie kapelusz zamiast mózgu...

  • 106. Data: 2020-05-14 06:46:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-05-2020 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Uwazaj, bo takimi insynuacjami bedziesz gonił poziom Zenka...

    To nie insynuacje, tylko dobra pamięć.
    Chyba że coś ostatnio na Hetmańskiej zmienili....

    > Alez marna manipulacja.

    Nie - to obserwacja i wyciąganie wniosków.

    > Roznica miedzy nami polega na tym ze ja widze zarówno złe zachowanie
    > kierowców ciezarówek jak i jegomoscia w toyocie.

    Ale ganisz tylko jedną stronę i w jego stronę epitety wysyłasz.
    O tym piszę.

    > Ale przeciez to jasne

    No wiem.
    Człowiek z dnia na dzień się nie zmienia, więc nie spodziewam się, że
    Cię kapelusz przestanie cisnąć i zaczniesz pisać jak człowiek rozumny.

    Ale nie podkładaj się, występując w wątkach jak ten.

  • 107. Data: 2020-05-14 06:48:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > :)
    > Czyli to fobia na wszystko co wieksze a nie tylko na te z
    > ogranicznikami...

    Rozmiar auta nie ma znaczenia, tylko typy nimi zazwyczaj kierujące.
    Chociaż rozmiar trochę też - ot obiekt który trzeba jak najszybciej
    zostawić z tyłu, bo zasłania widoczność do przodu, więc jazda za nim
    jest mniej bezpieczna.

  • 108. Data: 2020-05-14 12:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    hamowanie-to-nie

    > A co to ma wspólnego z tym do czego się odniosłem?
    > Podaj przepis, na podstawie którego miał obowiązek jechać dalej i
    > nie mógł zwolnić.

    I naprawde nie jestes w stanie tego połaczyc z zakazem hamowania w sposób
    utrudniajacy ruch?
    Skoro nie wolno ci hamowac to musisz jechac dalej - proste.

    > Może inaczej nie umiesz, bo bliższa ciału koszula?

    W czesci która wyciałes mowiłem ze koszula jest gdzie indziej.
    Jak nie bedziesz wycinał cytatów to zauwazysz ze tam jest odpowiedz na
    pytanie które własnie zadajesz.

    > Mogę się domyślić, nie jeżdżę od dzisiaj.
    > A jeśli tirman naborił coś dodatkowo, to i tak nic nie zmienia w
    > dyskusji.

    nie znam faktów ale nawet jakbym znał a by mi nie pasowały to tym gorzej
    dla nich. Cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 109. Data: 2020-05-14 12:16:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2020 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I naprawde nie jestes w stanie tego połaczyc z zakazem hamowania w sposób
    > utrudniajacy ruch?

    Ale czepiasz się naciśnięcia na hamulec, czy zwolnienia?
    Bo mi chodzi o prawo do tego drugiego, pierwsze to tylko kolejny
    pretekst, żebyś mógł się przyczepić, a nie realny powód do czegokolwiek
    (przynajmniej w tym wykonaniu).

    > Skoro nie wolno ci hamowac

    To już sobie sam naditerpretowałeś.
    Wyrok odnosi się do konkretnej sytuacji i nie ma żadnego przełożenia na
    inne.

    To nie przepis, jeśli myli Ci się polski porządek prawny z anglosaskim.

    > W czesci która wyciałes mowiłem

    Mówić to sobie możesz co chcesz - to bez znaczenia.
    Ważne co prezentujesz w swoich wypowiedziach.
    A prezentujesz właśnie powyższe - mentalność buraka z ciężarówki, do
    tego z kapeluszem zamiast mózgu.

  • 110. Data: 2020-05-14 13:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > Chociaż rozmiar trochę też - ot obiekt który trzeba jak najszybciej
    > zostawić z tyłu, bo zasłania widoczność do przodu, więc jazda za nim

    Spoko, z fobiami sie nie dyskutuje. Fobie sie leczy!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.