  • 171. Data: 2020-04-12 20:59:10
    Temat: Re: maseczki
    Od: Kris <k...@g...com>

    Z pewnych względów podoba mi się stan obecny.
    Dzisiaj ok godz. 14.00.
    Ulinia, las, morze, plaża nas troje plus dwa psy i nikogo w zasięgu wzroku. I tak
    kilka godzin.
    Zajebisty pierwszy dzień świąt

  • 172. Data: 2020-04-12 21:13:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    Linki linkami. Dzisiaj wczesnym rankiem że 2 tys litrów wody wylałem na maliny,
    borówki, tulipany i inne chwasty
    Dobrze czy źle dla planety zrobiłem?

  • 173. Data: 2020-04-12 21:21:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak można wprowadzić do dyskusji konstruktywna krytykę jeśli na głupoty które
    wypisywałes można odpowiedzieć żebyś nie pierdolił. A teraz wykorzystujesz swoje
    cwaniactwo że nikomu nie będzie się chciało sprawdzić czy coś pisałeś czy tylko
    piszesz że pisałeś. Poza tym nie można się ustosunkować w zaden sposób do Twojego
    oszczędzania wody skoro nie napisałeś jak to robisz i co robisz z zaoszczędzona. Jest
    XXI wiek i pojęcie oszczędzania zostało dawno zdefiniowane. Definicja jest na tyle
    uniwersalna że można jej używać do pieniędzy, wody, powietrza itd.

  • 174. Data: 2020-04-12 21:34:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-12 o 20:59, Kris pisze:
> [...]
    > Dzisiaj ok godz. 14.00.
    > Ulinia, las, morze, plaża nas troje plus dwa psy i nikogo w zasięgu wzroku. I tak

    Czyli wykorzystałeś resztę luda dla swojej przyjemności?

    Robert

  • 175. Data: 2020-04-12 21:53:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Czyli wykorzystałeś resztę luda
    >dla swojej przyjemności?

    Ja?
    Nas troje plus dwa piesy na plazach od Rowów po Szklaną Hutę 2-3 razy w tygodniu poza
    okresem czerwiec-sierpie bywamy.
    W czerwcu- sierpniu też tylko wtedy prawie wyłącznie w okolicach Szklanej Huty bo tam
    nawet wtedy pomijając harcerzy turystów brak.

  • 177. Data: 2020-04-12 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Linki linkami. Dzisiaj wczesnym rankiem że 2 tys litrów wody wylałem
    > na maliny, borówki, tulipany i inne chwasty Dobrze czy źle dla
    > planety zrobiłem?

    Zapewne dobrze.
    Kazda woda zuzyta na uprawy roslin bedzie lepsza niz woda zuzyta na
    chodowle zwierzat bo miesa jemy zwyczajnie za duzo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 178. Data: 2020-04-12 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Z pewnych względów podoba mi się stan obecny.
    > Dzisiaj ok godz. 14.00.
    > Ulinia, las, morze, plaża nas troje plus dwa psy i nikogo w zasięgu
    > wzroku. I tak kilka godzin. Zajebisty pierwszy dzień świąt

    Tez bym chciał miec kawałek plazy na wyłącznosc :-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 176. Data: 2020-04-12 22:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zaoszczędzona. Jest XXI wiek i pojęcie oszczędzania zostało dawno
    > zdefiniowane. Definicja jest na tyle uniwersalna że można jej używać

    Pisałem, pisałem - dawałem przykłady.

    Nie moja wina ze nie doczytałes.

    tu masz cytat:
    > Raz już nie potrafiłeś powiedziec jak oszczędzasz wodę i co robisz z
    > zaoszczędzona. To po co chcesz ciągnąć temat przy którym
    > zrejterowales?

    Kpisz?
    Ale dam ci kilka przykładów: mocno ograniczyłem spozywanie miesa,
    praktycznie zrezygnowałem z wołowiny, odpusciłem kupowanie awokado.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 179. Data: 2020-04-12 22:51:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Zapewne dobrze.
    >Kazda woda zuzyta na uprawy
    >]roslinn bedzie lepsza niz woda >zuzyta na
    > chodowle zwierzat bo miesa jemy >zwyczajnie za duzo.

    Kolega jałówki choduje w w wiosce nieopodal. Ma tego tyle że w tysiącach albo i wyzej
    liczy pewnie już ich kilogramy .
    Ma też kilkaset ha ziemi na których w pewnyn uproszczeniu żarcie dla tego bydła
    rośnie. Podlewać?

  • 180. Data: 2020-04-12 23:01:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Tez bym chciał miec kawałek >plazy na wyłącznosc :-D
    Nie chcesz.
    Jak byś chciał to byś miał?