  • 11. Data: 2012-09-28 08:17:39
    Temat: Re: marne ładowarki i ekrany pojemnościowe
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Jak na ty działałem, to ta możliwość nie była jeszcze włączona (choć dane mi
    > było "zaczepić się o to", ale trwało to króciutko.

    A kiedy to było?

    > Stuprocentowo, nie inaczej :) Zawsze usiłowałem zgadnąć te trzy przyciski na
    > górze, poza pipczeniem pinpada ich naciskanie nie skutkowało niczym.

    To przyciski funkcyjne. Na pinpadzie mogą być różne aplikacje (chociaż to
    nie jest programowalny pinpad, jak VX805) i one mogą z nich korzystać.
    Standardowa aplikacja do pobierania kodu PIN ich nie wykorzystuje.

    Więc to tak "na zapas".

    > Jak przy pinpadzie :) (choć mi się mgiełką ściele, że były dwie wersje,
    > bardzo podobne do siebie)

    Jest więcej:

    http://www.chargecardsystems.com/wp-content/uploads/
    2012/07/Vx570.jpg

    I najnowsze, seria VX Evolution (będą jeszcze popularne):

    http://www.secure-retail.com/clientfiles/Image/data_
    page_images/VeriFone%20VX520_Hero_LtAngle_693_LR.jpg

    > Dane mi było zaczepić się na sytuację, że wbijanie sumy do zdjęcia z karty
    > realizowała półautomatycznie przez komunikację z terminalem (takim właśnie
    > jak na fotce) kasa, Tesco.

    To kwestia aplikacji na terminalu, niektórzy stosują takie rozwiązania.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2012-09-28 09:28:34
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 25 Sep 2012 19:47:02 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >za 4.99, dotyk wariuje. tzn odblokowanie przez przesunięcie jest
    >niezwykle trudne, a potem nasila się brak dokładności lokalizowania
    >palca i czasami "sam się dotyka" i wykonuje - z mojego punku widzenia-
    >losowe działania.
    >Dzisiaj próbowałem podłączyć pewne urządzenie do telefonu, które to
    >urządzenie miało własne zasilanie. Zasilanie gówniane, więc ekran zaczął
    >wariować.
    >Macie jakieś pomysły jak sobie z Tym poradzić? podłączenie myszki
    >pozwala obejść problem, ale jest to niewygodne. Jak poprawić zasilacz,

    a moze wykonac normalny zasilacz w tradycyjnej techlogii a nie
    impulsowy??

    podobnie jest w samochodzie z ladowarkami do nawigacji, ktore sieja po
    CB.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2012-09-28 20:59:07
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gof.pme.1348813059@news.chmurka.net...
    (z chipa)

    > A kiedy to było?

    Chyba 2009.
    Dziś moja Mama płaci zbliżeniowo. Ale już rok temu bilety w biletomatach
    pomogła mi tak kupować.

    > Jest więcej:
    >
    > http://www.chargecardsystems.com/wp-content/uploads/
    2012/07/Vx570.jpg

    To nie do końca to, ale dobrze kierujesz, o coś takiego chodzi.

    > I najnowsze, seria VX Evolution (będą jeszcze popularne):
    >
    > http://www.secure-retail.com/clientfiles/Image/data_
    page_images/VeriFone%20VX520_Hero_LtAngle_693_LR.jpg

    Takich nie miałem, ale jak powiedziałem, dobrze wskazujesz, to co ja miałem,
    jeśli, to raczej do tego pierwszego (570) było podobne, niż do tego (520).

    > To kwestia aplikacji na terminalu, niektórzy stosują takie rozwiązania.

    Ja już nie wnikałem w to, nie chciałem krępować kierownictwa swoją
    dociekliwością :) (Bo i tak wcześniej czy później to bym się dowiedział) :)