  • 21. Data: 2011-10-22 20:29:50
    Temat: Re: mały netbook z usb 3.0
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Wszystko przerabia się w ciepło niezależnie od wieku komputera. :)

    sprobuje pozyczyc od kogos z Atomem 4xx i zobacze jak sobie radzi.
    Jezeli nie, to czekam na jakiegos sensownego E450 i kupuje, ale wpierw musi
    wyjsc model z matowa matryca i sensowną klawiaturą - kto miał laptoki sprzed
    paru lat ten wie, ale widziałem że Fujitsu zaczęło robić 10 (i ichyba 12)
    calaki z matem i taka wlasnie klawiatura. Ide do nich na www :)

  • 22. Data: 2011-10-22 22:15:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "vissim" beejy99ioi1o$.1nw0n6srw41kc$....@4...net

    > sprobuje pozyczyc od kogos z Atomem 4xx i zobacze jak sobie radzi.

    Do czytania PDF? Z SSD? Najprawdopodobniej będziesz miał poniżej 4 watów. :)
    Jeśli wstawisz akumulator z 6 ogniwami, starczy Ci na pół doby dosłownie. :)
    Może nawet na dłużej, a jeśli wyłączysz wszystko, co jest zbędne, to
    pociągniesz może i 16 godzin... -- imo jest to bardzo istotne. Po
    uśpieniu wystarczy takiej baterii chyba na około dwa tygodnie,
    a pobudka trwać może 2 sekundy...

> [...]
    > paru lat ten wie, ale widziałem że Fujitsu zaczęło robić 10 (i ichyba 12)
    > calaki z matem i taka wlasnie klawiatura. Ide do nich na www :)

    Ja chwalę sobie klawiaturę i w notebooku Fujitsu-Siemensie, i w netbooku
    eMachines (Acera) a jestem wybredny i wymagający. Ta notebookowa jest
    wrażliwa na brud -- odkurzacz, i już po kłopocie. :) Po ponad 3 latach
    częstego stukania -- zero problemów. :) Problem natomiast jest z wyłącznikiem,
    ale i ten po odkurzeniu wraca do zdrowia -- tyle tylko, że trzeba zdjąć
    listwę maskującą, aby odkurzyć ten wyłącznik.

    -=-

    Notebook ma mały ekran -- 15.4" to dosłownie luksus!!!
    Ale w tak zwanej drodze te 10.1" wystarczy aż nadto. :)
    W domu możesz podłączyć duży monitor -- o ile masz ten
    duży monitor... Podejrzewam, że FHD i 50 cali to wcale
    nie przesada w domu... :)

    W tak zwanej drodze waży się rozmiar i masa. :)

    Jest jakiś netbook z dwoma dotykowymi wyświetlaczami
    i bez klawiatury. Widziałem też (na filmach) ekrany
    dosłownie rozkładane -- 50 tysięcy zgięć... (10 razy
    dziennie to 5 tysięcy dni, czyli ponad 13 lat; przy
    niemal 7 zgięciach dziennie -- ponad 20 lata)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2011-10-23 11:29:07
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Ja chwalę sobie klawiaturę i w notebooku Fujitsu-Siemensie

    Ooo FS. Teraz to juz Fujitsu, ale rowniez celuje w nie - seria Lifebook. Co
    Chyba ostatnie modele z tzw. "starą dobrą twardą klawiaturą".
    Skusilbym sie na model 10 calowy (moze i z obracanym ekranem dotykowym), bo
    maja rowniez USB3.0, ale ten ekran błyszczący...
    Ciężko je dostać u nas w PL, tzn zobaczyć na oczy, pomacać.
    Jaki masz model ?

    > Jest jakiś netbook z dwoma dotykowymi wyświetlaczami
    > i bez klawiatury. Widziałem też (na filmach) ekrany
    Tak, Acer zaczął takie produkować, ale wydaje mi sie to pomyłką i raczej
    zabawką, niż praktycznym narzędziem. Myślę że bateria pociągnie max 2h
    używania.

    Chyba jednak skuszę się na jakieś tanie 10-cali teraz, a potem...może
    Fujitsu zmądrzeje i zacznie produkować matowe matryce.

  • 24. Data: 2011-10-23 17:04:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "vissim" j3h60v3cyl6t.v15tnr420vr4$....@4...net

    > Jaki masz model ?

    ESPRIMO Mobile V5545.

    > Tak, Acer zaczął takie produkować, ale wydaje mi sie to
    > pomyłką i raczej zabawką, niż praktycznym narzędziem.

    Dlaczego?

    > Myślę że bateria pociągnie max 2h używania.

    Dlaczego? Ekran dotykowy jest energożrący?

    > Chyba jednak skuszę się na jakieś tanie 10-cali teraz,
    > a potem...może Fujitsu zmądrzeje i zacznie produkować matowe matryce.

    Dla mnie już błyszczące nie przeszkadzają. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2011-11-02 00:27:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j7ni8d$nks$...@i...gazeta.pl

    > Każde przeładowanie systemu też zabiera czas!!! Zazwyczaj (w 99.99%) nie wyłączam,
    ale
    > hibernuję (99%) lub usypiam. Po hibernacji mogę wystartować to, co zahibernowałem,
    ale
    > mogę tez zupełnie coś innego -- tutaj Acer bije na głowę FujitsuSiemensa.

    Zazwyczaj -- to znaczy nie mam zwyczaju zamykania systemu i startowania od nowa,
    ale są pady, po których jest start od zera, były wymiany dysku, są wreszcie (ale
    bardzo rzadko) starty z różnych partycji.

    Acer ze swoim W7Starterem pozwala na zapisania ,,pliku hibernacyjnego'' w wielu
    miejscach
    i startowanie z jednej z wielu partycji po zahibernowaniu -- Fujitsu-Siemens z WXP na
    nie pozwala. Takie odhibernowanie w FS kończy się wywrotką, o ile nie jest
    odhibernowaniem
    stanu zapisanego jako ostatni -- być może nieco mętnie tłumaczę.

    Na obu komputerach mam wiele partycji systemowych i mogę startować z dowolnej.
    W Acerze po zahibernowaniu nie muszę odhibernować tego, co zostało zahibernowane
    jako ostatnie. W FS muszę odhibernować system z tej partycji, który hibernowałem jako
    ostatni.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'