  • 1. Data: 2011-09-28 16:23:47
    Temat: maly monitor uzywany od swieta
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiecie moze gdzie dostac jakies uzywki monitorow LCD 14 cali lub mniejszych
    ? Złącze obojętne, może być i D-SUB.

    Szukam właśnie takiego maleństwa aby od czasu do czasu go włączyć i
    spoglądnąć na serwer, lub go zainstalować (nauka Xen, ESX itp)

    BTW,
    Jakby byl ze Szczecina, to wezme dzisiaj, aby na wieczór na piwko było :)

  • 2. Data: 2011-09-28 18:04:27
    Temat: Re: maly monitor uzywany od swieta
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-28 18:23, vissim wrote:
> [...]
    >
    > BTW,
    > Jakby byl ze Szczecina, to wezme dzisiaj, aby na wieczór na piwko było :)

    Jezeli tematem sa nowe, najmniejsze jakie widze u dystrybutorow PL do 15,6"

  • 3. Data: 2011-09-28 18:05:57
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-28 20:04, Rafał Łukawski pisze:
    > Jezeli tematem sa nowe, najmniejsze jakie widze u dystrybutorow PL do 15,6"
    Jeśli masz na myśli AB - to faktycznie są na stanie ~15" ale to jest
    _panorama_ 15" - więc na wysokość naprawdę niewielki, mniejszy niż 14"
    zwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2011-09-28 18:42:49
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-28 20:05, BartekK wrote:
    > Jeśli masz na myśli AB - to faktycznie są na stanie ~15" ale to jest
    > _panorama_ 15" - więc na wysokość naprawdę niewielki, mniejszy niż 14"
    > zwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

    akurat ABC. ale cena .. ceną jest... czasami im mniejsze tym droższe z
    wiadomych powodów.

  • 5. Data: 2011-09-28 19:03:21
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > ...xwykły 4:3 klocek, ale czy cena ~300zł nie odstraszy?...

    Jakbym miał czekać, to wolałbym za 230 kupić w Carrefourze bo widziałem
    takie panoramy, więc cena na moje potrzeby 2-3 krotnie za wysoka, bo
    nieproporcjonalna do wydatków. Heh, idąc dalej tym tokiem rozumowania
    dopłaciłbym 400 zł i kupić Della D630

    Tak do 50/100 zł, używka, byleby mało miejsca zajmował i mógłbym schować go
    "większej" szuflady if not needed.

  • 6. Data: 2011-09-29 08:20:52
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-28, o godz. 21:03:21
    vissim <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak do 50/100 zł, używka, byleby mało miejsca zajmował i mógłbym
    > schować go "większej" szuflady if not needed.

    Zapomnij. Szukałem czegoś takiego i im mniejsze tym droższe.
    Telewizorki ~9 cali z wejściem VGA to około 100$ - tańsze mają tylko
    rozdzielczości i wejścia TV więc do komputera nie znajdziesz. Czasami
    można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
    ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali. Ja do
    sporadycznego wożenia ze sobą mam stary monitor 7 cali mono CRT który
    dostałem w serwisie kas fiskalnych. Spróbuj tak tylko zwróć uwagę że
    niektóre kasy mimo opisu VGA i wtyczek DSub współpracują tylko z
    konkretnymi kartami grafiki w kasach i trzeba sprawdzić czy zadziałają
    z innymi.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2011-09-29 12:01:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-29 10:20, *Maciek Babcia Dobosz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Czasami
    > można trafić na używki LCD 12-14 cali ale to starocie i z dużymi
    > ramkami wokół ekranu wiec fizycznie są takie jak obecne 15 cali.

    Coś takiego?:
    http://allegro.pl/lcd-12-kolorowy-klasa-a-vga-i18402
    63868.html

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2011-09-29 12:26:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-29, o godz. 14:01:13
    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    > Dnia 2011-09-29 10:20, *Maciek Babcia Dobosz* napisał, a mnie coś
> [...]

    Tak - widzisz że zewnętrznie to jak większy monitor a i grubość
    zdecydowanie większa. Przy tym tylko 800x600 choć dla mnei to nei
    problem bo ja głównie w trybie znakowym korzystam ze swojego.

    Ja mam coś tym stylu:
    http://allegro.pl/monitor-9-b-w-uzywany-i1845175842.
    html
    tylko 7 cali. Też 640x480. Do podejrzenia startu maszyny czy pracy na
    terminalu starcza.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-09-29 14:28:46
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > zdecydowanie większa. Przy tym tylko 800x600 choć dla mnei to nei
    > problem bo ja głównie w trybie znakowym korzystam ze swojego.
    Tylko że jak ten monitor był nowy, to miał parametr:
    JASNOŚĆ: 100 cd/m2
    A teraz jest już stary... Czy masz odpowiednio ciemno w serwerowni, by
    go użyć? :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2011-09-29 22:44:12
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

> [...]
    html
    > tylko 7 cali. Też 640x480. Do podejrzenia startu maszyny czy pracy na

    ooo, widze ze kolega tez tekstowy :)
    Docelowo bedzie na maszynie postawiony Vmware ESX wiec zostaje mi tylko
    sprawdzenie czy do instalacji ESX-a wystarczy i będzie się kulało.