  • Data: 2009-01-27 14:48:11
    Temat: mafia sim-UNlockerowa
    Od: " cedr" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomaszek <t...@j...pl> napisał(a):

    > Moderator księgi gości na tej stronie, niejaki "mroa" zaczął się bawić w
    > PRL i kasuje niewygodne posty. Napisałem dość konstruktywną krytykę bez
    > żadnych bluzg i błędów ortograficznych.

    Polszczyna strony wola o pomste. To chyba jakas akcja sieci drecholskich
    posiadaczy komisow gsm, ktorzy wysysaja klienta na kazdym drobiazgu, nierzadko
    maja drozsze telefony niz w prepaidzie! A zdejmowanie simlockow to glowna
    usluga i zrodlo utrzymania.
    Nie podparte ani logika ani ekonomia, jakies pokretne tlumaczenia.