  • 1. Data: 2010-09-03 14:24:55
    Temat: Trasa Radom - lotnisko Łódź
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    Jutro z rana wybieram się na lotnisko w Łodzi i mam pytanie którędy
    lepiej jechać.
    Standardowo dwunastką do Piotrkowa a później jedynką na północ do
    Łodzi czy lepiej omijać Piotrków i pojechać przez Tomaszów Mazowiecki?
    Są gdzieś po drodze remonty? Drugie pytanie to którędy najlepiej
    dostać się do samego lotniska z Pabianic czy Rzgowa? Czego unikać?
    Podejrzewam, że przy samym lotnisku będzie sajgon dlatego każda rada
    mile widziana.

  • 2. Data: 2010-09-03 14:56:53
    Temat: Re: Trasa Radom - lotnisko Łódź
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Ominąć Tomaszów.
    Ostatnio jechałem z Radomia przez Łódź i testowałem obie trasy - przez
    Przysuchę i Piotrków lepiej. Może parę kilometrów dalej ale szkoda się
    męczyć przez Tomaszów a i robót za Tomaszowem trochę jest.
    Przez Przysuchę i Piotrków a później "autostradą" zdecydowanie lepiej.

  • 3. Data: 2010-09-03 15:15:29
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Wrz, 14:24, Profesor Sparks <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > Standardowo dwunastką do Piotrkowa a później jedynką na północ do
    > Łodzi czy lepiej omijać Piotrków i pojechać przez Tomaszów Mazowiecki?

    Przez Piotrkow. Pomiedzy Tomaszowem i Lodzia jest w cholere remontow,
    ktore spowalniaja jazde (a i za szybko sie nie pogoni - jeden pas,
    autobusy, traktory etc). Jadac przez Piotrkow masz kawalek 2pasmowki
    (minus - duzo fotoradarow i miski z suszarka). Ewentualnie mozesz
    rozwazyc Radom-Tomaszow-Piotrkow-Lodz (wbrew pozorom z Radomia do
    Piotrkowa moze byc szybciej przez Tomaszow niz przez Przysuche)

    > Są gdzieś po drodze remonty? Drugie pytanie to którędy najlepiej
    > dostać się do samego lotniska z Pabianic czy Rzgowa?

    Ja polecam Rzgow, nastepnie odbijasz na rude i jedziesz starorudzka.
    Dojezdzasz do pabianickiej w prawo do JP2, nastepnie w obywatelska i
    Pienista. Mozna ewentualnie w pabianicka w lewo, nastepnie na
    pierwszym skrzyzowaniu w prawo, chocianowicka do sanitariuszek, dalej
    maratonska i "Plocka Franciszka" (nawet nie wiedzialem jak sie ta
    ulica nazywa, musialem zerknac na targeo ;) ). Ale jak nie znasz
    lodzi, to nie polecam, zebys sie nie zgubil :)

    > Czego unikać?
    Fotoradarow i miskow pomeidzy Piotrkowem a Rzgowem :)

  • 4. Data: 2010-09-03 15:32:02
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > dostać się do samego lotniska z Pabianic czy Rzgowa? Czego unikać?
    > Podejrzewam, że przy samym lotnisku będzie sajgon dlatego każda rada

    z Pabianic koło "żarówek" dalej Sanirariuszek przez Ksawerów i
    wyjeżdżaszw pobliżu lotniska.

  • 5. Data: 2010-09-03 15:34:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-09-03 14:24, Profesor Sparks pisze:
> [...]
    > dostać się do samego lotniska z Pabianic czy Rzgowa? Czego unikać?
    > Podejrzewam, że przy samym lotnisku będzie sajgon dlatego każda rada

    P. 1. Od Tomaszowa wpadasz na trzypasmówkę koło centrum handlowego
    SELGROS i jedziesz nią prosto cały czas. Po mięciu dworca kolejowego, na
    rondzie lekkim łukiem w lewo i nadal trzypasmówką. Po 1000 m
    przejedziesz pod wiaduktem i na rondzie w prawo. Masz prostą drogę na
    lotnisko.

    P. 2. Od Piotrkowa jedziesz cały czas prosto, po przejechaniu pod
    wiaduktem kolejowym, na światłach w lewo. Cały czas prosto, jedno rondo
    prosto, następne rondo - drugi zjazd w prawo i na pierwszych światłach
    w lewo.
    Następnie cały czas prosto, za pierwszeństwem, aż do skrętu w prawo
    nadal z pierwszeństwem (znak drogowy tzw. kiełbasa). Po 100 metrach
    dojeżdżasz do ronda z p. 1, ale od drugiej strony. Zatem na nim w lewo i
    masz prostą drogę na lotnisko.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2010-09-03 20:39:50
    Temat: lotnisko Łódź - szczegóły
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Profesor Sparks nadaje:
    > Podejrzewam, że przy samym lotnisku będzie sajgon dlatego każda rada
    > mile widziana.

    Tekst z forum gazeta.pl którego autorem jest "zjarka007" - cytuję aby
    nie zginął w otchłani internetu.
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,752,116036777,,Remont
    _na_Okeciu_Gdzie_sie_podzieja_samoloty_.html?v=2

    <---cytat-->
    DojazdIP: 194.42.116.*
    Gość: zjarka007 02.09.10, 10:02 Odpowiedz
    Moje wypociny więc bądźcie delikatni w ocenach;)

    DOJAZD DO LOTNISKA IM. REYMONTA 51°43'39", 19°24'6"

    Położenie na mapie:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7276661&lon=19.4008255&
    z=15&l=28&m=h
    JADĄCY Z WARSZAWY PRZEZ RAWĘ MAZOWIECKĄ

    Proponuję następujące możliwości:

    I - Do miejscowości Brzeziny, następnie w Brzezinach ulicą
    Sienkiewicza, Mickiewicza, Piłsudskiego, Rejtana, Małczewską, przez
    Małczew, Adamów, na skrzyżowaniu w Jordanowie w prawo na Eufemianów,
    prosto na Wiączyń Dolny, następnie w Wiączyniu Dolnym w lewo, w
    ulicę Tadeusza Gajcego. Prosto, za drugim przejazdem kolejowym w
    prawo w ulicę Rokicińską (na światłach). Prosto, po prawej stronie
    mija się Selgros i Obi potem trasą ulicami Rokicińską, Piłsudskiego,
    Mickiewicza dalej patrz Trasa Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.
    Położenie na mapie zjazdu na Małczew:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7989022&lon=19.7480106&
    z=15&l=28&m=h

    II - dojazd do miejscowości Nowosolna, następnie na skrzyżowaniu w
    lewo w ulicę Pomorską (druga ulica w lewo), następnie Pomorską, za
    drewnianym kościele (który stoi po lewej stronie) w lewo w ulicę
    Frezjową do Rokicińskiej (po drodze zakręt w lewo, następnie w prawo
    i przejazd przez tory kolejowe). Przy końcu drogi w prawo w ulicę
    Rokicińską. Następnie prosto ulicami Rokicińską, Piłsudskiego,
    Mickiewicza, Bandurskiego (trasa Widzew-Lotnisko), dalej patrz Trasa
    Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.
    Zjazd na ulicę Pomorską w Nowosolnej:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7937266&lon=19.5896959&
    z=15&l=28&m=h

    III - przez Nowosolną, następnie ulicą Brzezińską, Wojska Polskiego,
    następnie na skrzyżowaniu z ulicą Strykowską w prawo - w ulicę
    Strykowską trasą numer 72, na skrzyżowaniu z ulicą Inflancką w lewo
    (dwa pasy na skręt w lewo). Są to drugie światła po skręcie w prawo
    w ulicę Strykowską (pierwsze to przejście dla pieszych), dalej trasą
    Inflancka, ulicami Julianowską prosto, Pojezierską do skrzyżowania z
    ulicą Al. Włókniarzy na światłach w lewo (okolice Tesco). Następnie
    do wyboru trasą Włókniarzy-Legionów-Lotnisko bądź Włókniarzy-
    Bandurskiego-Lotnisko.
    Skrzyżowanie Brzezińska-Strykowska:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7922933&lon=19.4898748&
    z=15&l=28&m=h

    JADĄCY Z WARSZAWY PRZEZ ŁOWICZ, GŁOWNO

    Proponuję następujące możliwości:

    IV
    1. Jadącym przez centrum Strykowa, na rondzie przy węźle Sosnowiec,
    drugim zjazdem w prawo na trasę numer 71 prowadzącą do Zgierza
    (pierwszy zjazd w prawo to Autostrada, drugi prowadzi do Zgierza,
    trzeci do Łodzi, a czwarty zawraca na Stryków),

    2. Zjeżdżającym z autostrady, pierwszym zjazdem w prawo na trasę
    numer 71 do Zgierza (pierwszy zjazd w prawo to trasa na Zgierz,
    drugi prowadzi do Łodzi, trzeci do centrum Strykowa, a czwarty
    zawraca na autostradę),

    Położenie ronda:
    http://wikimapia.org/#lat=51.8827961&lon=19.5828724&
    z=15&l=28&m=h
    Położenia skrzyżowania trasy numer 71 i ulicy Okólnej do opisu
    poniżej:
    http://wikimapia.org/#lat=51.8485309&lon=19.4573021&
    z=15&l=28&m=h
    Następnie prosto trasą numer 71 do skrzyżowania z ulicą Okólną, w
    lewo w ulicę Okólną, 800-1000m w prawo w ulicę Łagiewnicką. Prosto,
    aż do świateł (przejazd pod mostem). Następnie dwie ewentualności,
    położenie tego miejsca:
    http://wikimapia.org/#lat=51.8162957&lon=19.4547701&
    z=16&l=28&m=h :

    a). Na światłach w prawo w ulicę Sikorskiego, prosto po łuku w lewo,
    cały czas prosto (po prawej stronie mija się Castoramę), prosto
    przez światła, następnie ulicą Włókniarzy prosto. Do trasy
    Włókniarzy-Legionów-Lotnisko bądź Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko
    (o tym później)
    b). Na światłach w lewo w ulicę Łagiewnicką (ciąg dalszy tej ulicy),
    następnie w prawo w ulicę Julianowską, ulicami Julianowską prosto,
    Pojezierską do skrzyżowania z ulicą Al. Włókniarzy na światłach w
    lewo (okolice Tesco). Następnie do wyboru trasą Włókniarzy-Legionów-
    Lotnisko bądź Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.

    Lub na rondzie przy autostradzie kierujemy się na Łódź trasą numer
    14, która później przechodzi w ulicę Strykowską,
    http://wikimapia.org/#lat=51.8482923&lon=19.5608139&
    z=13&l=28&m=h
    Prosto ulicą Strykowską do skrzyżowania z ulicą Inflancką, następnie
    w prawo w ulicę Inflancką, ulicami Julianowską prosto, Pojezierską
    do skrzyżowania z ulicą Al. Włókniarzy na światłach w lewo (okolice
    Tesco). Następnie do wyboru trasą Włókniarzy-Legionów-Lotnisko bądź
    Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.
    Skrzyżowanie Strykowska-Inflancka:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7992738&lon=19.487772&z
    =15&l=28&m=h
    Trasa Włókniarzy-Legionów-Lotnisko
    Początek trasy:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7689022&lon=19.4258237&
    z=16&l=28&m=h
    Na skrzyżowaniu ulic Włókniarzy i Legionów w prawo, na następnych
    światłach z ulicą Al. Unii w lewo. Następnie prosto ulicą Al. Unii,
    obok boiska ŁKS-u. Następnie Al. Unii przechodzi w ul. Maratońską.
    Ul. Maratońską do skrzyżowania z ul. Obywatelską. Skręcamy w lewo
    przez przejazd kolejowy, około 200-300 metrów i w prawo w ulicę
    Pienistą prowadzącą do lotniska,

    Trasa Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko
    Początek trasy:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7559668&lon=19.4343853&
    z=15&l=28&m=h
    W prawo z Al. Włókniarzy w ulicę Bandurskiego, następnie albo w
    prawo na estakadę na ulicę Maratońską i w prawo na estakadzie i
    dalej ul. Maratońską do skrzyżowania z ul. Obywatelską. Skręcamy w
    lewo przez przejazd kolejowy, około 200-300 metrów i w prawo w ulicę
    Pienistą prowadzącą do lotniska.

    Wjazd na estakadę:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7557809&lon=19.4290638&
    z=15&l=28&m=h

    ...albo po skręcie w prawo w ulicę Bandurskiego, prosto do ulicy
    Maratońskiej i do skrzyżowania z ul. Obywatelską. Skręcamy w lewo
    przez przejazd kolejowy, około 200-300 metrów i w prawo w ulicę
    Pienistą prowadzącą do lotniska.

    Skrzyżowanie: Maratońska-Obywatelska:
    http://wikimapia.org/#lat=51.7428551&lon=19.4137216&
    z=16&l=28&m=h
    JADĄCY Z POMORZA, TORUNIA, AUTOSTRADA A1 WĘZEŁ PIĄTEK

    V. Przez Zgierz, do ulicy Zgierskiej w Łodzi. Następnie na
    skrzyżowaniu Zgierska - al. Włókniarzy, w prawo i dalej do wyboru
    trasami: Włókniarzy-Legionów-Lotnisko bądź
    Trasa Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.
    Skrzyżowanie Zgierska - al. Włókniarzy:
    http://wikimapia.org/#lat=51.8155662&lon=19.4343853&
    z=14&l=28&m=h

    a.. Re: DojazdIP: 194.42.116.*
    Gość: zjarka007 02.09.10, 10:03 Odpowiedz
    VI. Przez Zgierz, następnie trasą numer 71 na Aleksandrów Łódzki:
    http://wikimapia.org/#lat=51.8555027&lon=19.4058895&
    z=14&l=28&m=h
    Następnie trasą numer 71 na Konstantynów Łódzki, na skrzyżowaniu
    ulic Łaskiej i 1 maja w lewo, następnie ulicami Kolejową,
    Sanitariuszek, w lewo w ulicę Maratońską prosto do skrzyżowania z
    ul. Obywatelską. Skręcamy w prawo przez przejazd kolejowy, około 200-
    300 metrów i w prawo w ulicę Pienistą prowadzącą do lotniska.

    JADĄCY OD STRONY TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO

    VII. Ulicami Rokicińską, Piłsudskiego, Mickiewicza dalej patrz Trasa
    Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.

    VIII. W Kurowicach prosto trasą numer 714:
    http://wikimapia.org/#lat=51.6646767&lon=19.6886158&
    z=14&l=28&m=h
    następnie należy się kierować na Wolę Rakową, prosto, na rozwidleniu
    w prawo by minąć po prawej Wandalin i Budy Wandalińskie, następnie
    ulicą Kalinowskiego, w lewo w ulicę Kolumny, w prawo w Tomaszowską,
    do końca tej ulicy w prawo w ulicę Dąbrowskiego, następnie ulicą
    Dąbrowskiego, Puszkina, do skrzyżowania z ulicą Rokicińską. Na
    Rondzie Inwalidów drugim zjazdem w prawo:
    wikimapia.org/#lat=51.7607217&lon=19.5361805&z=14&l=
    28&m=h
    Ulicami Rokicińską, Piłsudskiego, Mickiewicza dalej patrz Trasa
    Włókniarzy-Bandurskiego-Lotnisko.

    IX. W Kurowicach prosto trasą numer 714:
    http://wikimapia.org/#lat=51.6646767&lon=19.6886158&
    z=14&l=28&m=h
    następnie należy się kierować na Wolę Rakową, prosto, na rozwidleniu
    w lewo, dalej drogą numer 714 na Rzgów, w Rzgowie prosto drogą numer
    71 do Pabianic, ulicami majora Hubala, Rzgowską do skrzyżowania ulic
    Rzgowskiej i Warszawskiej:
    http://wikimapia.org/#lat=51.6632392&lon=19.3924141&
    z=14&l=28&m=h
    w prawo, następnie Warszawską, Łódzką, Pabianicką, prosto, następnie
    w lewo w Al. Jana Pawła II:
    http://wikimapia.org/#lat=51.726975&lon=19.4478607&z
    =14&l=28&m=h
    następnie w lewo w ulicę Obywatelską, potem w lewo w ulicę Pienistą.

    Jest to trasa także dla podróżujących ze Śląska, z tymże w Rzgowie
    muszą oni skręcić w lewo:
    http://wikimapia.org/#lat=51.6608434&lon=19.4766998&
    z=15&l=28&m=h
    Natomiast przez Pabianice mogą jechać podróżujący z Sieradza,
    Wrocławia, itd.

    JADĄCY OD STRONY WROCŁAWIA, KALISZA, SIERADZ (PATRZ RÓWNIERZ PUNKT
    IX)

    X. W Pabianicach na skrzyżowaniu ulic Partyzanckiej i
    Konstantynowskiej (koło Philipsa) skręcamy w lewo:
    http://wikimapia.org/#lat=51.6689355&lon=19.3695617&
    z=15&l=28&m=h
    następnie ulicami Konstantynowską, Rypułtowicką, Łaskowice(krótko),
    Sanitariuszek, do Maratońskiej następnie w prawo w ulicę Maratońską
    prosto do skrzyżowania z ul. Obywatelską. Skręcamy w prawo przez
    przejazd kolejowy, około 200-300 metrów i w prawo w ulicę Pienistą
    prowadzącą do lotniska.

    JADĄCY ZE ŚLĄSKA (PATRZ RÓWNIERZ PUNKT IX)

    XI. Trasą numer 1, w Łodzi ulicą Rzgowską, następnie w lewo (przy
    tzw. białym kościele)
    http://wikimapia.org/#lat=51.7305103&lon=19.4752407&
    z=15&l=28&m=h
    ulicą Paderewskiego, na Rondzie Lotników Lwowskich drugim zjazdem w
    prawo w Al. Politechniki, następnie w lewo w ulicę Obywatelską,
    prosto, przez Al. Jana Pawła II do skrzyżowania z ulicą Pienistą,
    następnie w lewo w ulicę Pienistą i do lotniska.

    JADĄCY Z WIELKOPOLSKI
    XII. Patrz punkty IV-2 i V.

    http://lodz.jakdojade.pl/
    Łódź kaliska (wpisujemy - kaliska i wybieramy PKP Łódź Kaliska,
    Lotnisko i wybieramy Pienista Lotnisko)

    Z: 51°45'20", 19°25'55"
    Do: 51°43'39", 19°24'6"

    Łódź fabryczna i Dw. PKS Centralny (wpisujemy - dworzec i wybieramy
    Dworzec Łódź Fabryczna, Lotnisko i wybieramy Pienista Lotnisko)

    Z: 51°46'9", 19°28'2"
    Do: 51°43'39", 19°24'6"

    Dworzec Północny (wpisujemy - dworzec i wybieramy Dworzec PKS
    Północny
    Lotnisko i wybieramy Pienista Lotnisko)

    Z: 51°47'3", 19°27'58"
    Do: 51°43'39", 19°24'6"

    Łódź Widzew (wpisujemy - Widzew i wybieramy PKP łódź Widzew,
    Lotnisko i wybieramy Pienista Lotnisko)

    Z: 51°45'43", 19°32'36"
    Do: 51°43'39", 19°24'6"

    Oczywiście wszystko potwierdzamy "SZUKAJ".

    http://rozklad-pkp.pl/ - tu sobie ustawiacie kiedy, skąd i jak.
    Do wyboru macie trzy stacje-dworce - Łódź Fabryczna i Łódź Widzew,
    tu najczęściej dojeżdżają pociągi z W-wy, bądź Łódź Kaliska -
    głównie TLK i IR. Ustawcie sobie datę i bezpośrednie połączenie.

    http://fabryczny.pks.lodz.pl/r_2006/krajowy_05c.php - tu macie
    rozkład autobusów, dojeżdżają na dworzec Centralny przy Dworcu Łódź
    Fabryczna, bądź na Dworzec Północny (z mniejszych miejscowości).

    www.mpk.lodz.pl/rozklady/start.jsp - MPK LODZ (na lotnisko
    jeździ autobus 55 i 65)

    Mam nadzieję, że to nieco pomoże. Korzystałem z "Wikimapii", w
    części komunikacji publicznej z portalu "jak dojadę", trzeba ustawić
    na Łódź. Sorry, że tak dużo tekstu, ale dzięki części tych tras
    można uniknąć wjazdu w samo centrum. Pozdrawiam.

    Jakby co mój mail z...@g...pl

    PS. Uważnie kopiujcie lokalizacje z Wikimapii. Jeśli macie ją
    włączoną i nie wchodzi jakiś skrót, który jest w tym streszczeniu to
    wejdźcie na byle jaką stronę i wklejcie skrót do adresu - zadziała.
    <--koniec cytatu-->