  • 1. Data: 2012-06-29 16:21:26
    Temat: [link] Morderca jest kim innym niż to opisują media
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://tnij.org/q8v1 (orig:
    http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html)

    Opinia lekarza o tym, kto najwięcej "zabija" na polskich drogach.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-06-29 16:21:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Opinia lekarza o tym, kto najwięcej "zabija" na polskich drogach.

    Było już kilka razy.

  • 3. Data: 2012-06-29 21:35:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-06-29 16:21, anacron pisze:
    > http://tnij.org/q8v1 (orig:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html)

    > Opinia lekarza o tym, kto najwięcej "zabija" na polskich drogach.

    "Prywatne statystyki"...
    http://dlakierowcow.policja.pl/download/15/90806/Seg
    regator1.pdf
    str. 38 (ofiary) i str. 24 (rodzaje wypadków) i str 29 (płeć sprawców) i
    str. 30 (wiek sprawców)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-06-29 22:02:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-29 21:35, LEPEK pisze:
> [...]
    regator1.pdf
    > str. 38 (ofiary) i str. 24 (rodzaje wypadków) i str 29 (płeć sprawców) i

    Nie wiem co tam znalazłeś, ale chyba na podstawie tych danych
    powinieneś zauważyć, że te "Prywatne statystyki" są niestety
    najzwyklejszą manipulacją. Owszem, niektóre tezy w materiale są
    prawdziwe, ale całość jest fałszywa.

  • 5. Data: 2012-07-01 11:48:08
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-06-2012 o 16:21:26 anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > http://tnij.org/q8v1 (orig:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html)

    > Opinia lekarza o tym, kto najwięcej "zabija" na polskich drogach.

    Dobre i niestety prawdziwe, ostatnio właśnie mi taka 'paniusia' przejechała
    prawie po palcach na środku pasów jak szłem z synem i pojechała jakby
    nigdy nic,
    pewnie myślała że ma pierwszeństwo.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2012-07-01 12:10:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Jun 2012 16:21:26 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >http://tnij.org/q8v1 (orig:
    >http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_k
    im_innym_niz_to_opisuja_media.html)

    >Opinia lekarza o tym, kto najwięcej "zabija" na polskich drogach.

    Ten tekst ma z półtora roku i na pms był już wrzucowny pewnie z kilka
    razy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-07-01 16:30:31
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-01 11:48, janusz_kk1 pisze:
    > pasów jak szłem z synem

    _SZEDŁEM_

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 8. Data: 2012-07-01 18:26:00
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 12:10, jerzu pisze:

    > Ten tekst ma z półtora roku i na pms był już wrzucowny pewnie z kilka
    > razy.

    Widocznie za mało bo "władza" nadal tylko umie fotoradary stawiać.

  • 9. Data: 2012-07-01 19:38:18
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-01 18:26, z pisze:

    > Widocznie za mało bo "władza" nadal tylko umie fotoradary stawiać.

    Ale wrzucanie tutaj tego samego po raz setny nie zwiekszy grona
    odbiorcow - tu na grupie rotacja uzytkownikow jest dosyc mala i ci co
    chcieli przeczytac przeczytali za pierwszym-drugim razem, a nie setnym.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 10. Data: 2012-07-01 20:20:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 19:38, v...@i...pl pisze:
    > Ale wrzucanie tutaj tego samego po raz setny nie zwiekszy grona
    > odbiorcow - tu na grupie rotacja uzytkownikow jest dosyc mala i ci co
    > chcieli przeczytac przeczytali za pierwszym-drugim razem, a nie setnym.

    Skąd ta pewność że jak ktoś nie pisze to nie czyta.
    Ja dużo czytam (powiedziałbym że nałogowo 10 grup) tylko czasem jak mnie
    poniesie coś wysmaruję. :-)