  • 11. Data: 2011-11-14 14:56:17
    Temat: Re: laptop/netbuk z zywotna bateria
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek K." napisał w wiadomości grup

    > i7? Ten pierwszy (RF511-S01PL) ma i3, a drugi i5.
    i3-2310M TPD = 35W
    i5-2410M TPD = 35W
    i7-2630QM TPD = 45W

    Z chęcią wziąłbym i5, ale niestety jest zbyt słaby do moich celów. Jak widzisz z
    mojego opisu na i7 trzyma 4,5h, ale ze słabszym procesorze powinien dłużej
    podziałać na akumulatorze.

  • 12. Data: 2011-11-14 21:36:14
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Wprawdzie nie są to nowe laptopy, ale może coós to pomoże
    http://tech.wp.pl/gid,12122712,img,12122813,title,10
    -laptopow-najdluzej-pracujacych-na-baterii,galeria.h
    tml