  • Data: 2009-11-12 22:41:39
    Temat: ładowarka na baterie
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem posiadaczem telefonu Nokia E51. Niby wszystko ok, cacy ale
    urządzenie pożera baterie w trymiga (dlatego ze z niego sporo korzystam)
    i ładowanie telefonu 2x dziennie stało sie norma i przykrym obowiązkiem
    za razem. Stad pomysł ładowania baterii telefonu za pomocą jakiegoś
    "adaptera" na paluszki AA.
    Jednak to co znajduje w sieci jest nie zadowalające. Interesuje mnie
    naprawdę niezła wydajność prądowa nawet 5Ah. Nominalne napięcie baterii
    w telefonie to 3,7V.
    załóżmy że kupie koszyczek 2x4xAA(2500mAh) to co dalej?
    Co zrobić żeby nie zepsuć telefonu?
    A może inne rozwiązanie?
    Pojemniejszych baterii już nie ma do mojego telefonu a żonglowanie nimi
    nie ma sensu.
    Jedyny warunek to niski koszt wykonania, wygoda użycia i waga do 250g.