  • 21. Data: 2014-01-09 03:39:59
    Temat: Re: kupiłem sobie radio...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 09 Jan 2014 02:59:50 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja tam na szczęście mam zwykłą plazmę, i nieprędko kupię TV z kamerą,
    >albo przynajmniej zakleję ją gumą do żucia :)

    Mikrofon tez?

    A.L.

  • 22. Data: 2014-01-09 04:25:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mikrofon tez?

    no chyba też :)
    Albo przynajmniej puścić głośno wodę z kranu !

  • 23. Data: 2014-01-09 04:29:21
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-01-2014 02:59, sundayman pisze:
    > Ja tam na szczęście mam zwykłą plazmę, i nieprędko kupię TV z kamerą,
    > albo przynajmniej zakleję ją gumą do żucia

    Aż się okaże, iż TV miał dwie kamery, jedną ładnie zamaskowaną -
    wyglądającą na niewinny odbiornik podczerwieni. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 24. Data: 2014-01-09 06:22:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 09 Jan 2014 04:25:02 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >no chyba też :)
    >Albo przynajmniej puścić głośno wodę z kranu !

    To wszystko juz bylo... Kiedys pracowalem z gosciem z NRD. Godzil sie
    na rozmowe tylko w parku pod wodospadem

    A.L.

  • 25. Data: 2014-01-09 17:10:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To wszystko juz bylo... Kiedys pracowalem z gosciem z NRD. Godzil sie
    > na rozmowe tylko w parku pod wodospadem

    zaraz zaraz... "pracowałem", czy "współpracowałem" ?
    A jak się wasza firma nazywała ?? Czasem nie STASI ??

  • 26. Data: 2014-03-02 16:51:22
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    sundayman wrote:

    > Przede wszystkim poczytaj o "smart tv", i o tym co i komu one
    > wysyłają, żebyś potem nie był zdziwiony, że tv robi ci zdjęcia
    > kamerką do skypa, jak się przytulasz do żony ( a jeszcze gorzej, jak
    > nie do żony :).

    patrzylem co wysyla samsung 6500, troche otwartym tekstem, troche rzeczy
    gorszych do odczytnia. Zawsze mozna na FW hosty odciac, zwykle maja rev DNS
    *samsung*.net/com ;-)
    Szkoda zycia na to... ktos poswiecil sie i podobno LG wysylal dir z USB, no nie
    ladnie podgladac :(

  • 27. Data: 2014-03-02 17:30:57
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    tanie nie jest... jak na chinola :-(

    Ale po co? Bajer OK, do kamery cofania OK a reszta? Jakby to byl open soure i
    podpiety pod jakis projekt ze spolecznoscia klikaczy.... jakby to mialo wejscia
    alarmowe, analogowe, cyfrowe to moze bym sie skusil (po wymianie auta bo 2din
    nie mam :/) o CAN zapomnialem...

    Czyli widze ile jade, wpisuje ile tankuje, liczy mi ile wydalem juz na ten
    balszak na 4 kolach, gdy wyje alarm to wysyla mi SMS i robi zdjecia, gdy
    wzrosnie nagle temperatura pod maska to samo, przypomina o wymianie klockow czy
    oleju. Nie wiem... troche bardziej zaawansowany ten komputer. Sorki w angry
    birds nie gram, tym bardziej z glowa pochylona jak do sciecia. W auto wsiadam
    aby jechac i mam radio z mp3, starczy. Aha nawigacja, no mam osobna na AM (win
    CE), fajnie jakby byla wbudowana ale ekran znow mam patrzec nie na droge...

    Napocilem sie, drogi bajer i tyle. Zbyt malo wejsc, wyjsc i ludzi do pracy aby
    chinskich programistow poprawic (open WRT, tomato - to ma setki funkcji i jest
    rozwijane, wiesz o co chodzi).