  • 11. Data: 2010-08-31 19:49:19
    Temat: Re: która nokia po E50?
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@w...security.pl>

    W dniu 31.08.2010 19:22, Marek K pisze:

    > A takie uszkodzenie obejmuje gwarancja ?

    Dokładnie :)

    Co więcej, nowe Nokie umożliwiają sflashowanie nawet, gdy nie da się
    włączyć samego aparatu. Wystarczy podłączyć kabel USB i cały czas
    trzymać wciśnięty włącznik. Nokia usiłuje zassać firmware z USB.

    -K.

  • 12. Data: 2010-08-31 20:52:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 31-08-2010 o 13:10:55 yendy <y...@g...com> napisał(a):

    > w sumie to całkiem proste, choć z początku możesz wpaść troszkę w
    > panikę zupełnie niepotrzebnie...

    Tak, szczególnie kiedy uwali się telefon i trzeba iść do osiedlowego
    serwisu i wybulić ze 4 dychy aby boxem reanimowali fona ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-09-01 05:49:20
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 31 Sie, 22:52, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > Tak, szczególnie kiedy uwali się telefon i trzeba iść do osiedlowego
    > serwisu i wybulić ze 4 dychy aby boxem reanimowali fona ;P

    Ale jak się uwali? Przy pomocy programu Phoenix bezproblemowo możesz
    wgrać firmware także do "uwalonego" telefonu. Strasz ludzi - czyżby
    opy wychodziły z założenia "dobry klient to przestraszony klient"?

  • 14. Data: 2010-09-01 05:55:13
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 31 Sie, 13:23, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > usterki typu wyłamanie gniazda usb pomijasz nieświadomie czy świadomie?

    mało prawdopodobna usterka - zresztą wyłmane gniazdo usb musiałoby
    istnieć już wcześniej uniemożliwiając flaszowania w ogóle!
    A jesli masz na myśli powstanie takiej usterki POTEM, to nie wiem co
    by musiał robić właściciel telefonu - ale jakby się tak "postarał" to
    pewnie I TAK serwis gwarancyjny odrzuci reklamację. Uszkodzenia
    MECHANICZNE powodują utratę gwarancji bardziej niż wgrywanie firmware.

  • 15. Data: 2010-09-01 07:04:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-09-2010 o 07:49:20 yendy <y...@g...com> napisał(a):

    > Ale jak się uwali? Przy pomocy programu Phoenix bezproblemowo możesz
    > wgrać firmware także do "uwalonego" telefonu. Strasz ludzi - czyżby
    > opy wychodziły z założenia "dobry klient to przestraszony klient"?

    Jak się uwali telefon to masz trupa, Phenix go nie widzi i tyle. Wiem bo
    kiedyś sam uwaliłem e51 ;P

  • 16. Data: 2010-09-01 11:52:53
    Od: yendy <y...@g...com>

    On 1 Wrz, 09:04, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > Jak się uwali telefon to masz trupa, Phenix go nie widzi i tyle. Wiem bo
    > kiedyś sam uwaliłem e51 ;P

    Kłamiesz jak POlitycy! Jak można uwalić telefon przez wgrywanie
    firmware przez usb i Phoenix?
    Tylko tak, że poprzez błąd użytkownika (wgrywającego) firmware nie
    zostanie wgrany i telefon nie działa. Tak jak komputer bez poprawnie
    zainstalowanego MS windows, Linuksa czy innego systemu operacyjnego.

    Tak więc w programie Phoenix jest taka opcja, że można wgrać firmware
    na telefon-CEGŁĘ, czyli telefon który "nie wstaje" (którego nie da się
    nawet włączyć).

  • 17. Data: 2010-09-01 21:38:39
    Od: "piotrek" <p...@g...net.pl.syf>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > piotrek in news:i5h1ql$euq$1@mx1.internetia.pl
    > [......................]
    >

    > 1.
    > a jak wyglada sprawa foto? (że zapytam o ten malo telefoniczny gadżet)
    > tzn.
    > - jakiej max rozdzielczosci foto wykonuje ?
    > - jakiej foto jest jakosci w subiektywnym ogladzie? szumy, ostrosc
    > itp,itd,inaczej mowiac: "optyka" LEPSZA niz w e50?
    > - flesz?
    > - najogolnie: czy lepiej niz w e50?
    >
    > 2.
    > Jeszcze slowo o glosniku - nie jest gorzej niz w e50 z sila glosu
> [...]
    http://www.telix.pl/telefon/nokia-e52-,,2221,.xhtml

    http://www.telix.pl/telefon/nokia-e51-,,1862,.xhtml

    dzwiek z jednego i drugiego ok.