  • 71. Data: 2016-08-04 01:36:30
    Temat: Re: kto jest mocarzem i zrobi takie cóś ??
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:nnt6do$vcg$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > przypięcie kondzioła na ostatni przekaźnik.

    > Tak, wiem, ale moim założeniem było użycie przycisku zwiernego, stąd
    > przekaźnik-powtarzacz. Poza tym ten poowtarzacz powinien zmniejszyć
    > problem stanów nieustalonych.

    > Powiem tak - mógłbym to na pojedynczym flip-flopie, co był niedawno
    > podlinkowany, ale, zamiarem moim było ustalenie, czy da się to zrobić na
    > wyłącznie zwykłych przekaźnikach. I się dało.
    > Jakbym dorwał 5 sztuk jednakowych DPDT, to bym sprawdził w praktyce, czy
    > nie zafundowałem sobie jakiejś obsuwy, której z pozoru nie widać.

    Moze, zrob symulacje...?
    https://easyeda.com/editor

  • 72. Data: 2016-08-04 11:26:59
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > Moze, zrob symulacje...?
    > https://easyeda.com/editor

    Spróbuję, musiałbym tylko najpierw rozgryźć obsługę tegoż.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 73. Data: 2016-08-04 11:49:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > J.F. pisze:
    > [..]
    gif

    > Trzeba by się przyjrzeć na fotkach czy przypadkiem nie użył diod
    > prostowniczych połączonych szeregowo przeciwsobnie jako kondensatorów.

    Jedna dioda zawsze spolaryzowana zaporowo też może być kondensatorem.
    Może da się jakoś uzależnić zmianę stanu takiego flip-flop od stanu
    poprzedniego z jednoczesną blokadą przełączenia następnego tym samym
    impulsem.

    A może pod wyświetlaczami (albo gdzie indziej) jest ukryty mikrokontroler, a
    cała reszta to tylko dekodery stanu bez żadnych rejestrów :)
    P.G.

  • 74. Data: 2016-08-04 12:57:29
    Od: b...@g...com

    użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > A może pod wyświetlaczami (albo gdzie indziej) jest ukryty mikrokontroler, a
    > cała reszta to tylko dekodery stanu bez żadnych rejestrów :)
    > P.G.

    It is made of hidden section that is difficult to recognise because the design
    appears to be uniform.

    Te diodki na zdjęciu są połączone bez ładu i składu,
    np. 2 szt. katodami do siebie.

  • 75. Data: 2016-08-04 13:38:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    ps.com...

    AlexY napisał:
    -------------
    Trzeba by się przyjrzeć na fotkach czy przypadkiem nie użył diod
    prostowniczych połączonych szeregowo przeciwsobnie jako kondensatorów.
    ------------

    Czyli znalazłeś, to co On sugerował aby poszukać.
    P.G.

  • 76. Data: 2016-08-04 14:58:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Czyli znalazłeś, to co On sugerował aby poszukać.

    Wydaje mi się, że dla pełnego nocnika nie ma znaczenia, że punkt ich
    połączenia idzie potem np. na tranzystor.

  • 77. Data: 2016-08-09 10:43:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2016-08-02 o 14:27, Ghost pisze:

    >Najprostsze rozwiązania są najlepsze.
    >Napisałem, ale wątpię aby udostępnił. Spytałem też jak sobie poradził bez
    >kondensatorów.

    Domyślam się, że nie odpowiedział? :-)

  • 78. Data: 2016-08-09 10:47:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-09 o 10:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Domyślam się, że nie odpowiedział? :-)
    No tak. Mogło chociaż napisać, że nie udostępnia.
    A może strona i adres martwe?

    Robert

  • 79. Data: 2016-08-09 12:52:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    a.pl...

    > No tak. Mogło chociaż napisać, że nie udostępnia.
    > A może strona i adres martwe?

    Mogło :-)

    Telefonu nie podał.
    Ale chyba jest na FB.
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015510077
    4485655.1073741874.460109355654&type=3
    Ja nie używam, może ktoś zerknie, zalogowani może widza więcej?

    Robert

  • 80. Data: 2016-08-10 22:07:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2016-08-09 o 10:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >No tak. Mogło chociaż napisać, że nie udostępnia.
    >A może strona i adres martwe?

    Jeśli się chłop narobił podczas wymyślania tych przerzutników bez
    kondensatorów to nie dziwię się, że nie chce się dzielić wiedzą.