  • 31. Data: 2012-08-14 19:47:41
    Temat: Re: kotwa zabezpieczająca
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 19:40, AZ pisze:

    > Co tu udowadniac skoro sam pisales wielokrotnie, ze posiadasz skuter
    > a nie motocykl.

    Kłamiesz.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2012-08-14 20:58:07
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Kłamiesz.

    Panowie załóżcie sobie jakiś nowy wątek do okładania się.

    Ja się w międzyczasie zastanawiam czy nie użyć jakiejś grubej rurki
    stalowej. Do rurki włożyłbym stalowe linki i zalał betonem.

    Trudno będzie takie coś przeciąć.

    Wy się okładacie a ja sobie taki wyścig zbrojeń robię :-)

    mp.

  • 33. Data: 2012-08-14 21:03:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-14, Michał Pysz <p...@w...pl> wrote:

    > Wy się okładacie a ja sobie taki wyścig zbrojeń robię :-)

    A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
    jak sprzet wartosciowy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-08-14 21:11:40
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 20:58, Michał Pysz pisze:
    > Ja się w międzyczasie zastanawiam czy nie użyć jakiejś grubej rurki
    > stalowej. Do rurki włożyłbym stalowe linki i zalał betonem.
    >
    > Trudno będzie takie coś przeciąć.

    Ja już pisałem - amator odpuści, choćby ta kotwa była z cienkiej rurki
    wypełnionej plasteliną. Profesjonalista przylezie z termitem i Ci to
    przepali na wylot razem z betonem, więc myśl o przygotowanym i
    zdeterminowanym amatorze. O czymś na tyle mocnym, czego nie przetnie w
    kwadrans bez robienia wielkiego hałasu. I starczy.
    Rurki łatwo nie zakotwiczysz, chyba że poprzewiercasz w poprzek i
    powkręcasz jakieś śruby (co by niepotrzebnie zajęło trochę czasu). Pręt
    zbrojeniowy wydaje się być lepszym rozwiązaniem (końce można opleść
    drutem, żeby mocniej siedziało, no i wdzięczniejszy do pomalowania,
    jeśli zechcesz mieć np. pod kolor lakieru). ;)

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 35. Data: 2012-08-14 21:14:36
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 21:03, AZ pisze:

    > A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
    > jak sprzet wartosciowy?

    Albo wynająć licencjonowanego ochroniarza, żeby czuwał przy nim, gdy nie
    jeździ. Prosto, szybko, skutecznie. No, rewelacja - jednym słowem!

    (Psst, ten wątek jest o kotwach...)

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 36. Data: 2012-08-14 21:41:52
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 14 Aug 2012 21:03:46 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
    > jak sprzet wartosciowy?

    Mój brat miał AC. Teraz ma kasę, ale od paru miesięcy nie ma
    motocykla i jakbym ja nie miał dwóch, to by nie miał na czym
    jeździć przez całe lato. AC jest fajne, ale lepiej jednak mieć
    motocykl nieukradziony.

    PS. Pomysł z prętem zbrojeniowym niezły, tylko gdzie kupić pręt
    zbrojeniowy na sztuki i to wygięty o 180 stopni? Na allegro
    nie ma ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 37. Data: 2012-08-14 23:07:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-14, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

    > PS. Pomysł z prętem zbrojeniowym niezły, tylko gdzie kupić pręt
    > zbrojeniowy na sztuki i to wygięty o 180 stopni? Na allegro
    > nie ma ;-)

    Podejsc na jakas budowe ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-08-14 23:58:36
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-08-14 23:07, AZ pisze:

    > Podejsc na jakas budowe ;-)

    A nie jest czasem tak, że pręt zbrojeniowy to zwykłą piłką do metalu bez
    problemu po cichutku się tnie?

    mp.

  • 39. Data: 2012-08-15 00:05:29
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > A nie bedzie prosciej, szybciej i skuteczniej po prostu wykupic AC
    > jak sprzet wartosciowy?

    To zależy. W tym momencie myślę o zabezpieczeniu skutera (Honda PCX) i
    pewnie AC tu by się sprawdziło. Skuter popularny więc można łatwo odkupić.

    Ale myśl o porządnej kotwie mam po tym zdarzeniu:
    http://m.pysz.org/rowery/

    A tu już tak prosto nie mam, po pierwsze na rowery AC nikt nie da a po
    drugie ciężko odkupić to co się chce (jak sprzęt był dobierany pod
    specyficzne wymagania i zastosowania).

    Gdybym odrazu kupił porządną kotwę a nie oszczędzał to na 90% rowery bym
    nadal miał.
    Ale chwilowo się martwię o skuter (bo on mi pozostał).

    mp.

  • 40. Data: 2012-08-15 00:15:21

    W dniu 2012-08-14 23:58, Michał Pysz pisze:

    > A nie jest czasem tak, że pręt zbrojeniowy to zwykłą piłką do metalu bez
    > problemu po cichutku się tnie?

    A tam, tnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=myR0rjBOVa4

    --