  • 1. Data: 2009-03-29 14:42:02
    Temat: koszt wymiany napędu
    Od: " mixokret" <m...@W...gazeta.pl>

    Cześć
    Ile kosztuje wymiana napędu? Chodzi mi o koszty robocizny.
    Na jaki przebieg średnio wystarcza łańcuch 0-ringowy a na jaki X-ringowy?
    mixokret

  • 2. Data: 2009-03-29 15:45:17
    Temat: Re: koszt wymiany napędu
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik " mixokret" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    > Ile kosztuje wymiana napędu? Chodzi mi o koszty robocizny.
    > Na jaki przebieg średnio wystarcza łańcuch 0-ringowy a na jaki X-ringowy?
    > mixokret

    w Siemiatyczach na jeden dzień jak deszcz leje:) i nie ważne czy X czy
    O-ring

    pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-03-30 07:23:41
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

> [...]
    > Ile kosztuje wymiana napędu? Chodzi mi o koszty robocizny.
    > Na jaki przebieg średnio wystarcza łańcuch 0-ringowy a na jaki X-ringowy?

    Ile pali samochód? Chodzi mi o koszt przejechania jednego kilometra.

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-03-30 07:47:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Alti wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik " mixokret" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:gqo1bq$k9n$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ile pali samochód? Chodzi mi o koszt przejechania jednego kilometra.

    to proste: koszt jest odwrotnie proporcjonalny do czasu, proporcjonalny do
    masy, oraz jest wynikiem logarytmu pojemności silnika (dla a > 1) :P

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 5. Data: 2009-03-30 07:53:03
    Od: falco <m...@w...pl>

    Alti pisze:

    > Ile pali samochód? Chodzi mi o koszt przejechania jednego kilometra.

    Hej

    (autentyk)
    rozmawiają dwie przyjaciółki i pada podobne pytanie:
    - ile paliwa zużywa Twój samochód...?
    = dwa tankowania na miesiąc...
    ;););)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 6. Data: 2009-03-30 08:11:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    falco pisze:

    > rozmawiają dwie przyjaciółki i pada podobne pytanie:
    > - ile paliwa zużywa Twój samochód...?
    > = dwa tankowania na miesiąc...
    > ;););)

    Ale co w tym dziwnego / smiesznego?
    Buza potrafi palic 20 l. na godzine....

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-03-30 08:17:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > Ale co w tym dziwnego / smiesznego?

    hehehe, chyba poniedziałkowy ranek nie służy, więc służę pomocą... ;)
    A doczytałeś się przebiegu (na miesiąc)...? ;)

  • 8. Data: 2009-03-30 09:29:43
    Temat: [OT] Re: koszt wymiany napędu
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    falco pisze:

    > hehehe, chyba poniedziałkowy ranek nie służy, więc służę pomocą... ;)
    > A doczytałeś się przebiegu (na miesiąc)...? ;)

    Dalej nie kumam.. :-[
    Ile takie cuś ma zasiegu na jednym baku? 400/500km? w miesiącu to
    1000km, w roku 12 kkm... Całkiem średni przebieg roczny dla np. auta
    służącego na dojazd do roboty i zakupy. Powtórze: co w tym dziwnego /
    smiesznego?

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-03-30 09:45:00
    Temat: Re: [OT] Re: koszt wymiany napędu
    Od: falco <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > Dalej nie kumam.. :-[

    hehehe... już spieszę z pomocą... ;)
    Przyjaciółka nie raczyła podać jakim autem, jeździ, jaką ma pojemność
    baku oraz ile kilometrów przejeżdża... ;)
    Z matematyki pamiętam, że równanie z taką niewiadomą jest nie do
    wyliczenia, chyba, że... wywróżenia... ;)

    Prosz... ;) też miałem ciężki poniedziałkowy poranek... ;)

  • 10. Data: 2009-03-30 09:53:14
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > (autentyk)
    > rozmawiają dwie przyjaciółki i pada podobne pytanie:
    > - ile paliwa zużywa Twój samochód...?
    > = dwa tankowania na miesiąc...
    > ;););)

    No to jeszcze jedno:
    Słyszałeś,benzyna znów podrożała...
    -A co mnie to obchodzi, ja zawsze taknuję za pięćdziesiąt :-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec