  • 1. Data: 2017-03-03 23:06:33
    Temat: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Jeśli są tu jacyś obecni lub byli posiadacze kii sportage, hyundaia tucsona
    albo hyundaia santa fe z silnikiem Diesla w wersji 2.0 o mocy 113 koni
    (czyli roczniki 2004-2006, turbina bez zmiennej geometrii), to uprzejmie
    proszę o podzielenie się informacją, czy udało im się kiedykolwiek zejść ze
    spalaniem poniżej 8 l/100 km.
    Bo mnie się to wydaje niemożliwe, a z rozmaitych miejsc w sieci wynikałoby,
    że się jednak da.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-03-03 23:28:24
    Temat: Re: koreańczyki - spalanie 2.0 crdi
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-03-03 23:06, Maciek wrote:

> [...]
    > spalaniem poniżej 8 l/100 km.
    > Bo mnie się to wydaje niemożliwe, a z rozmaitych miejsc w sieci wynikałoby,

    https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/220-S
    portage.html?fueltype=1&constyear_s=2004&constyear_e
    =2006&powerunit=2

  • 3. Data: 2017-03-04 07:38:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-03-2017 o 23:28, AL pisze:
> [...]

    W 2 litrówce?
    Bez szans, auta tych gabarytów po prostu tyle palą.
    Wszystkie, bez wyjątku.
    A wręcz te 8 l wydaje mi się małym spalaniem, bo 8 to mi pali Duster 1.5
    dci, a to mniejsze auto.

  • 4. Data: 2017-03-04 09:12:12
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 07:38, Cavallino pisze:

> [...]
    > Wszystkie, bez wyjątku.
    > A wręcz te 8 l wydaje mi się małym spalaniem, bo 8 to mi pali Duster 1.5

    dobrze że moje citroeny 2.0 hdi o tym nie wiedziały. Chyba że mówicie o
    jeździe w totalnym korku tylko w mieście, to zimą pali więcej niż 8.
    latem mniej niż 7, na trasie okolice6ciu. jak jadę autostradą to na
    licznik do stacji benzynowej wskazuje ponad 1000km na baku

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-03-04 09:27:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 09:12 ToMasz <N...@o...pl> pisze:

    (...)
    > jak jadę autostradą to na licznik do stacji benzynowej wskazuje ponad
    > 1000km na baku

    2.0 hdi165, C4GP - trasa na południe:

    http://i65.tinypic.com/ins7wh.jpg

    Wszystko zależy od średniej. Coś mi się nie chce wierzyć w 1000km na baku
    na autostradzie, chyba, że średnia w okolicach 70-90km/h

    TG

  • 6. Data: 2017-03-04 09:50:32
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 23:06, Maciek pisze:

    > Czołem,

    Miałęm tuska 2.0crdi, ale z turbo ze zmienną geometrią i skrzynią '6'
    (113-ki mają chyba 5-biegową?).
    W trasie, dynamicznie, ale bez zapieprzania spalał 8,5/100.
    Jak się jechało przepisowo, to schodziło poniżej 7. Gabaryty i
    aerodynamika cegły swoje robią. Za to w mieście palił tylko 12 :)

  • 7. Data: 2017-03-04 09:53:46
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > spalaniem poniżej 8 l/100 km.
    > Bo mnie się to wydaje niemożliwe, a z rozmaitych miejsc w sieci wynikałoby,

    Na autostradzie spoko.
    W mieście do 9/100.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 8. Data: 2017-03-04 10:32:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Mar 2017 23:28:24 +0100, AL napisał(a):

    > https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/220-S
    portage.html
    >?fueltype=1&constyear_s=2004&constyear_e=2006&power
    unit=2

    Znam. To własnie jedno z tych miejsc.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2017-03-04 10:56:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 10:32, Maciek pisze:

    portage.html
    nit=2

    > Znam. To własnie jedno z tych miejsc.

    Pewnie się da - na przykład na autostradzie za tirem.

    Spalanie "z internetów" prawie zawsze będzie zanizone. Wiekszość ludzi
    uważa, że podejmuje dobre decyzję w szczególności jeśli chodzi o wybór auta.

    Dlatego wyniki z takich stron to średnia z od tych "katalogowe +20
    procent" do "ło paanie jak jade autostradom za tirem, to muszem potem
    wenżykiem spuszczac bo siem przelewo" - zwłaszcza wśród posiadaczy dizli
    jeżdzonych po 5km w miescie popularne ;)

    Równie dobrze możesz zrobić ankietę wśród samców "jak oceniasz swoje
    zdolności za kierownicą"

    A - "znacznie powyżej przeciętnej"
    B - "lepiej niż baby"
    C - "przeciętnie"
    D - "chujowo"
    E - "jeżdzę jak pizda"

    Shrek.

  • 10. Data: 2017-03-04 13:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > Wszystkie, bez wyjątku.
    > A wręcz te 8 l wydaje mi się małym spalaniem, bo 8 to mi pali Duster

    :)
    Trzeba umiec jezdzic... madrze ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"