  • Data: 2009-01-14 19:30:20
    Temat: konfiguracja uprawnień aplikacji w Nokii E51
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mam zainstalowaną apikację naviexpert na nokii E51
    czy ktoś wie jak na stałe dać zezwolenie tej aplikacji na korzystanie
    z aplikacji komunikacyjnych oraz wysyłać i odbierać dane?

    Obecnie muszę takie zezwolenie dawać przy każdym uruchomieniu i nie
    mogę nigdzie w menu znaleźć odpowiednich ustawień

    BTW. czy Symbian na każdej nokii się często wiesza, blokuje po
    niewłaściwym odebraniu połączenia i generalnie sprawia dużo problemów?
    w nokii 6233 nigdy nie miałem problemów, a E51 kilka razy w miesiącu
    zalicza zwis.

    --
    plusz