    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: konczaca sie n-ka
    Date: Thu, 27 Sep 2012 10:02:58 +0200

    Witam

    Konczy mi sie umowa, chca mi przedluzyc, ale wciskaja dodatkowe kanaly
    za 5zl wiecej (ale tylko na 7miesiecy), wiec po tym czasie za to co
    teraz mam, bede placil wiecej o 5zl. Nie chce tego. Zlozylem
    wypowiedzenie. Jak nic ciekawego nie zaproponuja przejde do UPC
    (internet w Netia tez mi sie skonczyl, niech podziekuja n-ce za brak
    ciekawych ofert). Jeszcze miesiac.

    Ile placicie za podstawowe pakiety? Czy nowe umowy sa tylko na 12(13)
    miesiecy, a przy przedluzaniu na 18miesiecy czy mozna inaczej? Chcialbym
    50zl na czas nieokreslony i przestac co roku sie z nimi uzerac....

    --
    tyran