  • 1. Data: 2009-10-11 12:39:01
    Temat: komputery all in one - jakie wrażenia?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z gronowiczów używa komputerów all in one ? Wydają się ciekawą
    alternatywą dla "stacjonarnych" notebooków.

    Dwa ciekawe modele na które się natknąłem to:
    Lenovo A600 - http://shop.lenovo.com/us/desktops/ideacentre/a-seri
    es
    HP Touchsmart:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06a/12454-
    12454-3352963-3352964-3352964-3884677.html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-10-12 06:14:44
    Temat: Re: komputery all in one - jakie wrażenia?
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > HP Touchsmart:
    > http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06a/12454-
    12454-3352963-3352964-3352964-3884677.html

    Rodzice moi uzywaja starego IBM P4, wszystko wbudowane w podstawke monitora i
    monitor LCD, nie zajmuje miejsca i jest to idealne rozwiazanie dla wiekszosci
    ludzi, wszytko mozna na tym zrobic komfortowo za wyjatkiem gier.

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 3. Data: 2009-10-12 12:01:16
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 14:39:01 +0200, Piotr Rezmer

> [...]
    >HP Touchsmart:
    >http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06a/12454
    -12454-3352963-3352964-3352964-3884677.html

    No jeszce masz coś Asusa z serii eee. Oraz dośc specyficzne
    zastosowanie ale za to powszechne. Takie które na pewno widziałeś
    wielokrtonie a nie kojarzysz że to takie komputerki. Wiele terminali
    dotykowych w barach/restauracjach/etc. to właśnie PC w specjalizowanej
    obudowie typu all-in-one. Mam coś takiego w ilości 2 sztuk do testów
    pisanego nowego softu - poza tym ze ma ekran dotykowy to zwykły pecet
    o dość mizernych osiągach.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-10-12 15:30:36
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Czy ktoś z gronowiczów używa komputerów all in one ? Wydają się ciekawą
    > alternatywą dla "stacjonarnych" notebooków.

    Nie ciekawą, ale *jedyną*. Mieć nadzieję, że tego typu sprzęt
    będzie się częściej pojawiał w sklepach i wreszcie zastąpi
    nieergonomiczne i mało ekologiczne notebooki w roli kompu-
    terów stacjonarnych zajmujących "mało miejsca".

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-10-12 18:20:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > nieergonomiczne i mało ekologiczne notebooki w roli kompu-
    > terów stacjonarnych zajmujących "mało miejsca".

    A ta nieekologiczność na czym polega? :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-10-12 19:13:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Rezmer wrote:

    > A ta nieekologiczność na czym polega? :)

    za tanie są :)

  • 7. Data: 2009-10-12 19:58:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > za tanie są :)

    Rozwiń myśl bo pije piwo :) Kosztują ZTCW >3.7 kPLN
    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-10-13 07:35:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

> [...]
    > nieergonomiczne i mało ekologiczne notebooki w roli kompu-
    > terów stacjonarnych zajmujących "mało miejsca".

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie, a wiecej dziennie smiecisz opakowaniami
    jedzenia, niz moj laptop przez cale zycie swoja bateria.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2009-10-13 19:24:04
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    kamil pisze:
    > Nie stac cie i dorabiasz ideologie, a wiecej dziennie smiecisz opakowaniami
    > jedzenia, niz moj laptop przez cale zycie swoja bateria.

    Bardzo ciekawe i bardzo nietrafne hipotezy osoby, która
    nawet nie potrafi poprawnie skonfigurować czytnika grup
    dyskusyjnych.

    http://www.grush.one.pl/mime/

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2009-10-14 08:13:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Bardzo ciekawe i bardzo nietrafne hipotezy osoby, która
    > nawet nie potrafi poprawnie skonfigurować czytnika grup
    > dyskusyjnych.

    Bardzo typowa odpowiedz w usenecie, nie majac nic sensownego do dodania w
    temacie dyskusji, czepiamy sie literowek badz konfiguracji czytnika.

    Pozdrawiam
    Kamil