eGospodarka.plGrupypl.internet.polipKiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem ?komercjalizacja versus wolne idee Internetu [bylo Kiedy ktoś zrobi porządekzIRCnetem ?]
    From: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: komercjalizacja versus wolne idee Internetu [bylo Kiedy ktoś zrobi
    porządekzIRCnetem ?]
    Date: Sun, 28 Apr 2002 13:31:44 +0000 (UTC)

    _
    > Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]

    troche odjechales od tematu :)
    1/ pewnie, ze wazna jest wolnosc admina, ktorego przeciez nikt nie zmusi do ogladania
    TYLKO konsoli serwera
    www, ale zauwaz, ze dzieje sie to dzieki komercyjnym zasadom... osoba pilnujaca
    admina bedzie drozsza niz
    straty spowodowane przez mniejsza efektywnosc admina
    2/ firmy nie uruchomia serwerow IRCnetu bo im sie to z przyczyn komercyjnych nie
    oplaca
    3/ admini, ludzie piszacy oprogramowanie i inne osoby robiace cos za darmo, nie sa
    podejrzani (przynajmniej
    dla
    mnie), ale ktos argumentujacy zaprzestanie rozmowy tym, ze moj uzytkownik wyslal do
    niego obrazliwego maila,
    jest przynajmniej dla mnie, dziwny
    4/ admin z uczelni nie rozumie admina z firmy prywatnej, u mnie celem pracy jest
    wiekszy zysk, mozna to
    osiagnac roznymi sposobami m.in. lepsza obsluga, w ktorej swoj udzial ma firmowy
    admin..."publiczny" admin nie
    ma racji piszac "Nikt nie zamierza z drobiazgami pisać listów do adminów sieci, żeby
    komuś przetrącili łapki"
    - do tego doszedlem niestety nieco pozniej

    pzdr, MK
    http://www.max.pl