  • 11. Data: 2009-09-24 06:01:25
    Temat: Re: kolejny zyczliwy kierowca samochodu....
    Od: n...@s...com

    On Wed, 23 Sep 2009 23:14:48 +0200, Sztajfa <a...@w...pl> wrote:

    >widocznie "kolego" glidor tylko Ty jezdzisz i nikt poza toba nie potrafi.
    >wybacz, przepraszam moze kiedys przyjde do ciebie na nauke jazdy.tymczasem
    >mistrzu...

    Ej, wyjasnij mi prosze dlaczego z uporem maniaka dojezdzales do tego
    samochodu po jego prawej stronie skoro nie miales tam miejsca zeby sie
    przecisnac ?

    pozdr
    newrom
    PS. zabijmy wszystkich z miasta na L!
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2009-09-24 06:03:19
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Sztajfa wrote:
    > po kiego h.....a naskakujesz od razu. to moj fil ktory nagralem a po
    > youtube sam sobie poskacz albo poskikaj jak wolisz. a jak masz
    > pisac takie duperszmity to przymknij sie lepiej oszczedzisz czasu
    > na ich czytanie. czy normalna sytuacja drogowa???dla mnie nie. na
    > gumie...hmmmmm nie jezdzilem i nie zamierzam. lansuje???? czlowieku
    > nie znasz mnie wiec przymknij sie bo chyba o tym piszac ty lans
    > uprawiasz w takim razie.
    > jak nie masz ochoty ogladac to nikt cie nie zmusza i idz lepiej
    > spac snic o gumach i innych kondomach

    Grzybol, nie podszywaj się pod Sztajfę.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 13. Data: 2009-09-24 06:06:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Grzybol, nie podszywaj się pod Sztajfę.

    przestań. Grzybolowi, to on buty może czyścić. lajcik.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 14. Data: 2009-09-24 06:16:27
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Toz to standard. I co tu takiego zlego? Czasami trzeba postac,
    kierowca nie musi zjechac.
    Milo jak to robi, jesli nie... trudno, nie musi. Wyzywanie go na
    drodze spowoduje ze jesli tym
    razem sie zagapil to nastepnym z premedytacja nie przepusci.

    W dodatku dobrze ze podczas tej sytuacji nie musial dac mocno po
    heblach bo siedzial bys mu w d... jak nic.

    Pozdrawiam,
    --
    Lukasz Baranski,
    Honda Deauville '02, WAW

  • 15. Data: 2009-09-24 06:20:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):
    > taka sytuacja to norma i jakby każdy tu miał wrzucać film z takiej
    > akcji to wiesz co by się tutaj działo?

    co?
    Ja to dzisiaj widzialem jak gowniarz nie ustapil miejsca babci w
    tramwaju. Ale nie mialem kamery to nie nagralem.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-09-24 06:22:14
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    Lukasz Baranski wrote:
    > W dodatku dobrze ze podczas tej sytuacji nie musial dac mocno po
    > heblach bo siedzial bys mu w d... jak nic.

    Ja?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 17. Data: 2009-09-24 06:31:28
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    news:h9f34m$oh7> co?
    > Ja to dzisiaj widzialem jak gowniarz nie ustapil miejsca babci w tramwaju.
    > Ale nie mialem kamery to nie nagralem.
    Ale urwales mu lusterko edukacyjnie?

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 18. Data: 2009-09-24 06:50:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Wygląda na umyślne zachowanie, ale cóż, zdarza się. Lusterko trzeba mu
    było złożyć i tyle.
    Ostatnio popylałem skuterem i mało mnie nie rozjechał jakiś pacan z
    Krakowa w Transicie, nie spodobało mu się że wziąłem cały korek z prawej
    strony, zatoczką. Widac w innych miastach jeszcze się nie przyzwyczaili
    do jednośladów.

    BTW czemu nie użyłeś klaksonu ? Krótko, informacyjnie, "jestem!".

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2009-09-24 06:55:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > news:h9f34m$oh7> co?
    > Ale urwales mu lusterko edukacyjnie?

    chyba odblask od tornistra

  • 20. Data: 2009-09-24 07:03:10
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > chyba odblask od tornistra
    W sumie racja, niewazne co, wazne zeby efekt byl.
    Mogl jeszcze w drzwi kopnac.

    --
    Bartek
    Blue9'99