  • 11. Data: 2010-04-01 05:20:46
    Temat: Re: klawiatura USB - walneło korki poszły
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:hp0b7t$l57$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Zachciało mi się podłączyć klawiaturę na USB do komputera.
    >
    > Komputer "wyłączony" ale "pod prądem"

    Podłączony do listwy/gniazdka z uziemieniem?

  • 12. Data: 2010-04-01 07:13:10
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Podłączony do listwy/gniazdka z uziemieniem?

    Tak. Do tego jeszcze z różnicówką.
    Zajrzałem do zasilacza. Bezpiecznik cały.... Korki wywala - różnicówki nie.
    ot - ciekawostka.

    pitpull

  • 13. Data: 2010-04-01 09:02:43
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    JoteR rzecze:

    > Nie, ale nie jest również oficjalnie zabronione odwrotne podłączanie
    > zewnętrznych gniazd USB do płyty ;->

    Onegdaj podłączałem zewnętrzne gniazda USB na śledziu w innym
    "standardzie", niż płyta i oczywiście zwarłem +5V z masą (na śledziu
    była wspólna masa). Zmostkowałem pin zasilania z drugim gniazdem i było
    ok (podłączałem aparat foto i mychę). Ale teraz pewnie robią "lepsze"
    płyty ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 14. Data: 2010-04-01 09:12:56
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Konrad Kosmowski napisała na pl.comp.pecet:

    > Codziennie miliardy ludzi podpinają
    > rzeczy via USB do komputera (głownie pendrive) bo do tego jest to
    > przeznaczone.

    I codziennie komuś pada kilka płyt. Ja też podpinam, raz kolega
    przyniósł aparat, podłączyłem i w tym momencie chipset był do wymiany.
    Płyta ASUS.

    Marcin Kocur

  • 15. Data: 2010-04-01 11:25:00
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    gdyby nie dzisiejsza data, to byc moze bym uwierzyl w te opowiesc. byc
    moze.

  • 16. Data: 2010-04-01 11:39:56
    Temat: Re: klawiatura USB - walnelo korki poszly
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > gdyby nie dzisiejsza data, to byc moze bym uwierzyl w te opowiesc. byc
    > moze.

    Gdyby primaaprilis byl w piatek, a dodatkowo 13 - to by dopiero bylo:)

    Artur(m)

  • 17. Data: 2010-04-01 13:07:39
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    > gdyby nie dzisiejsza data, to byc moze bym uwierzyl w te opowiesc. byc
    > moze.

    Przykro mi niezmiernie, ale ta awaria wydarzyła się wczoraj.
    Maila tez wysłałem wczoraj. Z naszej strefy czasowej - żeby nie było
    wątpliwości.

    Dodam jeszcze że wygląda na to że płyta działa - w kazdym razie nie gorzej
    niż przedtem. Porty USB działają, klawiatura również - po zamontowaniu
    innego zasilacza.
    Komputer jak sie zwieszał tak się zwiesza dalej. Parę kondensatorów wygląda
    na "wybulone". Własciciel postanowił oddać do producenta - ale już jest po
    gwarancji. Z ciekawości zapytam kiedyś co z nim się dzieje.

    pitpull

  • 18. Data: 2010-04-01 17:50:44
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Dupnęło, z zasilacza poszedł dym, korki poszły a ja o mało zawału nie
    ^^
    > dostałem.
    ^^^^^^^^^^

    MSPANC
    MEGA ROTFL

    Sorki ale ze śmiechu prawie monitor oplułem :)
    To zabrzmiało jak z jakiegoś niezłego kabaretu o informatykach :)

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 19. Data: 2010-04-01 21:09:02
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^
> [...]
    >
    > Sorki ale ze śmiechu prawie monitor oplułem :)
    > To zabrzmiało jak z jakiegoś niezłego kabaretu o informatykach :)

    No cieszę się że przynajmniej Koledzie rozrywki dostarczyłem ;-)
    Ale znam parę przyjemniejszych rzeczy niż zwarcie w zasilaczu obok twarzy w
    zamkniętej przestrzeni pod biurkiem :D

    pozdrawiam

    pitpull

  • 20. Data: 2010-04-02 19:13:48
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    > Ale znam parę przyjemniejszych rzeczy niż zwarcie w zasilaczu obok twarzy
    > w zamkniętej przestrzeni pod biurkiem :D
    >
    > pitpull

    I tak z "pitpulla" zrobił się ratlerek ? LOL
    Sorki - nie mogłem się powstrzymać ;)