  • 1. Data: 2011-02-14 22:12:58
    Temat: kiszen 3.5
    Od: "-" <X...@m...pl>

    ?witm,
    czy wszystkie kieszenie sata 3,5" musza byc zasilane z zasilacza czy sa
    podlaczane tylkoprzez USB bez zasilacza zewnetrznego?

  • 2. Data: 2011-02-14 22:24:34
    Temat: Re: kiszen 3.5
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-02-14 23:12, - pisze:
    > ?witm,
    > czy wszystkie kieszenie sata 3,5" musza byc zasilane z zasilacza
    Tak

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2011-02-15 11:20:44
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    > Tak

    Żaden dysk 3"5 nie ruszy na samym prądzie z USB. Potrzeba mu znacznie więcej.
    Nie jest jednak powiedziane, ze ten dodatkowy prąd musi płynąć z zewnętrznego
    zasilacza. Równie dobrze z wewnętrznego zasilacza peceta - wyprowadzony
    kabelkiem na zewnątrz obudowy. No, ale to trochę nie na temat odpowiedź. Chcę
    tylko przypomnieć, że nie potrzeba żadnej kieszeni, aby w miarę wygodnie
    podłączać przez SATA dysk 3"5 na zewnątrz obudowy.

    latet

  • 4. Data: 2011-02-15 19:49:46

> [...]
    > odpowiedź. Chcę tylko przypomnieć, że nie potrzeba żadnej kieszeni, aby w
    > miarę wygodnie podłączać przez SATA dysk 3"5 na zewnątrz obudowy.

    chodzi o podlaczenie do komputera przenosnego, wiec w gre chyb jedynie usb
    wchodzi,