eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast wymiany elementukiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast wymiany elementu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "yapann" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: kiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast
    wymiany elementu
    Date: Fri, 18 Dec 2015 19:32:18 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <n51jfs$2qd$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-211-92.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1450463548 2893 89.67.211.92 (18 Dec 2015 18:32:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2015 18:32:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574210
    [ ukryj nagłówki ]

    mam hondę 2009 i z ubezpieczenia podmiotu trzeciego jest likwidowane
    uszkodzenie przedniej maski
    maska ma oprócz podrapań jedno wgniecenie
    szkodę wyceniono na 4 stówy z gorszem (w tym prawie połowa to materiały, nie
    wiem czy za tyle mi to warsztat naprawi..) ale mam inną wątpliwość:
    Otóż wg przepisów - likwidacja szkody powinna przywracać stan sprzed szkody
    ..

    Boję się że po wyprostowaniu czy zaszpachlowaniu wgniecenia - auto będzie
    mieć znamiona uszkodzonego, tzn w przypadku ew. sprzedaży - szpachla
    (szczególnie na przodzie) będzie może przesłanką jakoby auto jest
    powypadkowe. W tym sensie dla mnie szkoda nie przywraca stanu sprzed
    zdarzenia.
    Rozumiem jeszcze jeśli byłoby to tylko przemalowanie wyłącznie samego
    lakieru, no ale wgniecenie nawet nieduże - deformuje linię maski, a
    szpachlowany element obniża wartość auta (także w kwestii że rdza w dalekiej
    przyszłości auta z pewnością prędzej odkryje miejsca napraw niż oryginalny
    lakier..)


    Pewnie wielu z Was wie jak jest w realiach z tą kwestią - wileka prośba o
    info
    dzięki



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: