  • 1. Data: 2013-01-13 19:09:52
    Temat: kawasaki gpz 900
    Od: zagi81 <zagi81@_NOSPAM_op.pl>

    przede wszystkim witam wszystkich bo jestem tu nowy. i przy okazji
    prosiłbym o pomoc. sprawa dotyczy kawasaki gpz 900 mojego kolegi. kupił
    niedawno taki motocykl i jest w nim problem tego typu że odmówiło
    posłuszeństwa sprzęgło rozrusznika. teraz pytanie czy da się je wymienić
    bez rozbierania silnika w pył. z góry dziękuje za każdą pomoc

  • 2. Data: 2013-01-14 12:28:44
    Temat: Re: kawasaki gpz 900
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-13 19:09, zagi81 pisze:
> [...]
    > posłuszeństwa sprzęgło rozrusznika. teraz pytanie czy da się je wymienić
    > bez rozbierania silnika w pył. z góry dziękuje za każdą pomoc

    ZTCP w GPZ900R trzeba rozpolowic silnik zeby wymienic sprzegielko
    rozrusznika. Przykro mi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-01-14 12:56:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-14, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > ZTCP w GPZ900R trzeba rozpolowic silnik zeby wymienic sprzegielko
    > rozrusznika. Przykro mi.

    No to dobrze pamietasz bo ten silnik to ta sama konstrukcja co
    w ZXR i ZZR 1100/1200.

    Sprzegielko jest na tym samym walku co alternator, trzeba rozpolowic,
    wyjac alternator, odkrecic kolo zabieraka alternatora i mozna wysunac
    walek i zdjac sprzegielko.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-01-15 18:47:43
    Od: zagi81 <zagi81@_NOSPAM_op.pl>

    AZ napisal

> [...]

    > Sprzegielko jest na tym samym walku co alternator, trzeba rozpolowic,
    > wyjac alternator, odkrecic kolo zabieraka alternatora i mozna wysunac
    dziękuję za podpowiedzi ale jeszcze jedno pytanie czy cały silnik trzeba
    rozwalać czy wystarczy dół. z góry dziękuję

  • 5. Data: 2013-01-16 08:29:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-15 18:47, zagi81 pisze:

    > dziękuję za podpowiedzi ale jeszcze jedno pytanie czy cały silnik trzeba
    > rozwalać czy wystarczy dół. z góry dziękuję

    Wyjac silnik z ramy, wawylic go do gory nogami i otworzyc. Gora silnika
    zostaje na swoim miejscu.