  • 11. Data: 2017-07-10 02:48:58
    Temat: Re: karygodny bład
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-07-08 o 00:22, JaNus pisze:
    > mam taki, co prócz ładunku (mAh) liczy też czas ładowania

    Poszperałem na Allegro, i znalazłem:
    http://allegro.pl/miernik-woltomierz-amperomierz-usb
    -keweisi-mod-g2-i6075155538.html?utm_source=criteo&u
    tm_medium=cpc&utm_campaign=lowerfunnel&utm_term=

    Szkoda tylko, że nie ma kabelka, bo są kłopoty ze stykami

  • 12. Data: 2017-07-10 03:13:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To grupa elektronika a nie grupa dwie lewe rece z czego ta mniej lewa zlamana. Jak
    nie ma kabelka to sie go dolutowuje.

  • 13. Data: 2017-07-11 22:17:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > To grupa elektronika a nie grupa dwie lewe rece z czego ta mniej lewa zlamana. Jak
    nie ma kabelka to sie go dolutowuje.

    Dobre :)
    Kogutek jak zwykle w formie.

    --