  • Data: 2009-04-07 19:20:46
    Temat: (k) Kpl. kierunkowskazy + włącznik Jawa 592
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Stwierdziłem, że oryginał, oryginałem, ale jednak myśl, że będę jeździł
    bez kierunkowskazów i machał rękami niezbyt mi się uśmiecha... ;)
    SenNa... nie miała fabrycznie kierunkowskazów a ponieważ została
    zarejestrowana w '58, więc nie mam obowiązku ich montować, jednak chcę! ;)

    Poszperałem, poczytałem i okazało się, że w nowszych modelach, czyli
    Jawa 250 592 '63 wśród różnych zmian, zostały zamontowane także 4
    kierunkowskazy, więc zaczynam poszukiwania... ;)

    Jeśli ktokolwiek wie, ktokolwiek słyszał, to będę dźwięczny za info... ;)

    Dokładnie takie jak na filmie:
    http://www.youtube.com/watch?v=2S4DQkOG1Dg

    --
    (Po)zdrówka! falco