  • 1. Data: 2010-07-08 00:02:19
    Temat: jeszcze durny konkurs czy już oszustwo?
    Od: z <z...@g...pl>

    Jest późna godzina. Normalnie nie zwróciłbym uwagi ale zaciekawił mnie
    fotomontaż (zboczenie zawodowe :-) ) monety w pewnym konkursie co to
    niby bardzo proste ale nikt nie zna odpowiedzi.
    Oglądałem tylko końcówkę ale zrozumiałem że trzeba policzyć ile jest
    pieniędzy na załączonym obrazku

    http://img34.imageshack.us/img34/9176/dsc08551m.jpg

    Odpowiedzi były od 6,00 do 6,55 zł
    Zgadnijcie jaka była prawidłowa odpowiedź

  • 2. Data: 2010-07-08 00:26:18
    Temat: Re: jeszcze durny konkurs czy już oszustwo?
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał

    > Zgadnijcie jaka była prawidłowa odpowiedź

    podejrzewam haczyk: 21?

    Protz

  • 3. Data: 2010-07-08 00:27:45
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał

    >podejrzewam haczyk: 21?

    ok, juz widze, jedna moneta ma nominał 55 groszy.

    Protz

  • 4. Data: 2010-07-08 06:54:18
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał

    >podejrzewam haczyk: 21?

    ok, juz widze, jedna moneta ma nominał 55 groszy.

    Parę lat temu dałem się skusić i zadzwoniłem. Miałem ogromne szczęście bo
    udało mi się dostać na wolną linię.
    Od razu ściszyłem telewizor ale nie całkiem bo nie zdążyłem ale na
    szczęście, tak tyle że jeszcze siebie słyszałem w TV bez sprzężeń.
    Mówię "dzień dobry" telewizor oddaje mój głos z opóźnieniem "dzień dobry"
    Podaję PRAWIDŁOWĄ odpowiedź "dwadzieścia dwa" a co słyszę w telewizorze?
    Telewizor powtórzył "dwadzieścia" !
    W tym samym momencie ktoś w słuchawce mówi że zła odpowiedź a telewizor to
    potwierdza i zostaję rozłączony.
    Ciekawostką jest że po mnie jeszcze kilka osób powiedziało "dwadzieścia" w
    telewizorze.

    Marek

  • 5. Data: 2010-07-08 07:50:15
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 8 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 8:54 *marko1a* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > potwierdza i zostaję rozłączony.
    > Ciekawostką jest że po mnie jeszcze kilka osób powiedziało "dwadzieścia" w

    pewnie jest to telewizja prywatna, więc może manipulować przy swoim
    konkursie:)

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-08 09:48:29

  • 6. Data: 2010-07-08 09:37:15
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > pewnie jest to telewizja prywatna, więc może manipulować
    > przy swoim
    > konkursie:)

    Uważasz że państwowa nie manipuluje? To poszukaj w necie
    forum grających w sławetny ostatnio konkurs TVP (ten z
    Volvo) ;-)). Zobaczysz jak TVP wali w ch.... z regulaminem
    ;-)

  • 7. Data: 2010-07-08 10:24:30
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 8 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:37 *Robert_J* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Uważasz że państwowa nie manipuluje? To poszukaj w necie
    > forum grających w sławetny ostatnio konkurs TVP (ten z
    > Volvo) ;-)). Zobaczysz jak TVP wali w ch.... z regulaminem
    > ;-)
    ale oni robią to on line. A w regulaminach to wszyscy nas walą w ch...

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-08 12:23:18

  • 8. Data: 2010-07-08 10:39:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-08 12:24, Heraklit pisze:
    > ale oni robią to on line. A w regulaminach to wszyscy nas walą w ch...

    wybacz, ale jak ktoś wierzy w takie wygrane...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-07-08 10:41:24
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 8 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 12:39 *pawell32* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > wybacz, ale jak ktoś wierzy w takie wygrane...

    wiem, wiem, elementarna uczciwość już dawno sięgnęła bruku.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-08 12:39:39

  • 10. Data: 2010-07-08 11:34:14
    Od: z <z...@g...pl>

    Protz pisze:
    > Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał

    > ok, juz widze, jedna moneta ma nominał 55 groszy.
    >
    > Protz

    Ładna pani na koniec powiedziała że prawidłowa odpowiedź to UWAGA

    3,20 zł

    Może ktoś to oglądał całe na tvp1 i potwierdzi zasady bo jak na razie to
    mi to bardzo brzydko pachnie.