eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingjesli silnika, to jakiego?jesli silnika, to jakiego?
  • Data: 2011-05-03 17:28:08
    Temat: jesli silnika, to jakiego?
    Od: " fir" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    interesuje sie gamedevem ale poki co poduczylem sie jedynie opengl'a
    (w podstawowej wersji i _co najwyzej_ srednio, ale na tyle ze umiem
    costam napisac) i physx'a (na sucho, czytajac dokumentacje - tylko
    polapalem sie z grubsza jak moze wygladac dzialanie progsow pod physXem)

    chetnie looknalbym i sprobowal sie przyuczyc jakiegos silnika, ale
    jesli silnika, to jakiego? co moze zaowocowac najcnniejszym
    doswiadczeniem? glownie chodzi mi tymczasowo o przyuczenie sie
    racej 'na sucho' tj poczytanie i przyjrzenie sie jak robi sie gry w
    danym enginie...

    perspektywa pracowania w jakims powaznym gamedevie (gdybym sie
    jeszcze podszkolil) zarazem mnie troche przeraza (podejrzewam ze
    wymagania i zapieprz jest tam duzy) jak i troche wydaje mi sie
    to ew niuniknione - bo wlasnie programowanie gier mnie inteesuje
    wiec bez sensu byloby robic cos innego... poki co jestem zbyt
    cienki ale jak mus sie czegos przyuczyc to czego ? unreal 3 ?




    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: