  • 1. Data: 2013-02-14 15:39:06
    Temat: jakie enduro wybrać
    Od: bartex0710 <bartoszrybicki07101999@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam!!! Mam 13 lat 165cm wzrostu 50kg wagi i chciałbym kupić sobie motor
    do jazdy w trenie. Myślałem nad jakimś enduro, bo full cross jest drogi w
    utrzymaniu. Mój kumpel ma do sprzedania yamahe tw 125 za 2600 zł i nie
    wiem czy nie będzie dla mnie za słaby , bo to 4 suw. Może lepiej kupić
    jakiegoś 2 suwa np. yamahe dt 125 albo kawasaki kmx 125. Napiszcie tutaj
    swoje opinie na ich temat i który z nich najlepszy cena do 3500-4000 zł.

  • 2. Data: 2013-02-15 08:49:19
    Temat: Re: jakie enduro wybrać
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 14 Feb 2013 14:39:06 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartex0710
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > jakiegoś 2 suwa np. yamahe dt 125 albo kawasaki kmx 125. Napiszcie tutaj
    > swoje opinie na ich temat i który z nich najlepszy cena do 3500-4000 zł.

    Czesc,
    Jeśli nie masz zupełnie doświadczenia to TW125 może być dobrym pomysłem
    na pierwszy sezon. Jednak gdy sobie pomyślę, że TW jest dwa razy słabsza
    od DT i ma gorsze zawieszenie to może jednak lepiej poszukać DT/KMX.

    DT ma ten plus, że jest spory rynek części zamiennych i akcesoriów w
    bardzo niskich cenach.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2013-02-15 19:15:57
    Od: bartex0710 <bartoszrybicki07101999@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Klimek napisal

    > Dnia (Thu, 14 Feb 2013 14:39:06 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za bartex0710
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    Ps: Jeździłem wsk 175cc i quadem 110cc