  • 1. Data: 2010-02-19 22:35:41
    Temat: jaki zasilacz do telefonu
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znów mam banalne pytanie, ale ja mam takie dziwne problemy... jakiego
    zasilacza wymaga telefon Siemens Sinus 44? nigdzie na płytce ani na obudowie
    nie pisze jakiego napięcia wymaga... w internecie też zataili parametry
    zasilacza... help!

  • 2. Data: 2010-02-20 08:02:25
    Temat: Re: jaki zasilacz do telefonu
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hln3sp$18c$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > zasilacza wymaga telefon Siemens Sinus 44? nigdzie na płytce ani na
    > obudowie nie pisze jakiego napięcia wymaga... w internecie też zataili

    http://www.telefon-ocker.de/forum/messages/239.html --> Sinus 44 to Gigaset
    2010.
    http://jaco777.ayz.pl/elektronika/rozpiska_gigasety.
    html --> zasilacz ma
    symbol C39280-Z4-C59
    http://www.allesvoormijntelefoon.nl/product_info.php
    ?products_id=177 -->
    Output1: 7,5V DC 260 mA
    Output2: 9V AC 260 mA, to samo za

    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============

  • 3. Data: 2010-02-20 15:05:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic244340.html

    dzięki! mam zasilacz który daje tylko jedno stałe napięcie 9V...
    zrównolegliłem oba zasilania i podpiąłem do nich to jedno 9V... telefon
    ruszył, ale nie działa ładowanie... Ktoś może wie dlaczego? nie mam
    amumulatorków, testowałem na zwykłych paluszkach...

  • 4. Data: 2010-02-20 16:03:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a może Ktoś wie jakie akumulatorki trzeba zakupić do słuchawki telefonu?
    na złączu ładowarki jest napięcie 6V... a w słuchawce miejsce na baterię
    wygląda jak miejsce na dwa paluszki... zresztą włożyłem dwa paluszki i
    słuchawka chodzi... tylko przy szukaniu bazy wyświetlacz jej miga, nie wiem
    czy uwalony czy za małe napięcie zasilania... macie jakiś pomysł?

  • 5. Data: 2010-02-20 16:41:27
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hlotro$1bj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > ruszył, ale nie działa ładowanie... Ktoś może wie dlaczego? nie mam
    > amumulatorków, testowałem na zwykłych paluszkach...

    Zwykły paluszek (R, LR) ma napięcie większe od naładowanego akumulatora
    NiMH, to ładowarka ma chwilę relaksu bo się jej wydaje że akumulatorki sa
    pełne.

    --
    ==========###-###*###-###==============

  • 6. Data: 2010-02-20 16:42:37
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hlp1aa$8pq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > słuchawka chodzi... tylko przy szukaniu bazy wyświetlacz jej miga, nie
    > wiem czy uwalony czy za małe napięcie zasilania... macie jakiś pomysł?

    A w instrukcji nic nie ma na ten temat? Jak nie masz papierowej to
    znajdziesz zapewne na stronach Siemensa...
    --
    ==========###-###*###-###==============

  • 7. Data: 2010-02-20 21:38:46
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > dzięki! mam zasilacz który daje tylko jedno stałe napięcie 9V...
    > zrównolegliłem oba zasilania i podpiąłem do nich to jedno 9V

    O! Pomysłowy Dobromir...

    > telefon ruszył, ale nie działa ładowanie... Ktoś może wie dlaczego? nie
    > mam amumulatorków, testowałem na zwykłych paluszkach...

    Myślisz, że konstruktorzy tego urządzenia tylko dla dowcipu wymyślili takie
    zasilanie? Chciałeś być od nich chytrzejszy?
    Podłącz, gdzie trzeba, zasilanie ok. 9V STAŁEGO napięcia i z jakiegoś
    transformatorka ok. 9V ZMIENNEGO napięcia.
    Te dwa zasilania powinny być od siebie galwanicznie odseparowane.
    Do słuchawki wstaw akumulatorki Ni-Cd lub Ni-Mh i wtedy sprawdź - daj
    telefonikowi szansę!

  • 8. Data: 2010-02-22 18:38:49
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > O! Pomysłowy Dobromir...

    no faktycznie, w bazie na zmiennym jest dioda, wpiąłem odwrotnie zasilanie
    więc dioda odcinała, teraz zmieniłem na prawidłowe, ale niestety baza w
    ogóle nie startuje... da się coś jeszcze wykombinować z tym pojedyńczym
    zasilaniem?

  • 9. Data: 2010-02-23 19:25:48
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > więc dioda odcinała, teraz zmieniłem na prawidłowe, ale niestety baza w
    > ogóle nie startuje... da się coś jeszcze wykombinować z tym pojedyńczym

    Dalej kombinujesz, jak koń pod górę.
    Daj tam zmienne napięcie!
    Ze zmiennego można uzyskać albo jedno napięcie albo dwa - dodatnie i ujemne,
    ewentualnie któreś z nich wyższe przez podwajacz itd.
    Nie pamiętam, jak jest w tym telefonie, ale na pewno ze stałego napięcia o
    dowolnej polaryzacji nie uzyskasz tego, co to urządzenie potrzebuje do pracy.