  • 1. Data: 2009-07-13 18:31:44
    Temat: jaki sklep z czesciami PC polecacie
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    witam,

    jaki polecacie sklep z czesciami do PC? chodzi mi o szeroki wybor dobrej klasy
    akcesoriow. kiedys byl np 4maxcool, ale bylem u nich, zmienili url na 4max i
    strona im sie cos rozjezdza - nie moglem niczego znalezc. a ze od dobrych 4-5
    lat nie kupowalem niczego do PC, to stracilem rozeznanie. nie chce kupowac w
    Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje mnie sie
    od razu jak zlodzieja.

    szukam dobrej jakosci wewnetrznych kieszeni na IDE, kabli okraglych
    Ultra-ATA/133, tego typu rzeczy, ktore kiedyc byly bardzo drogie, a teraz moga
    byc juz wyprzedawane za niewielka kase. dobry moment, by sobie poprawic jakosc
    sprzetu.

    dzieki za pomoc...

    pozdr, rdx
    (1)
    http://radxcell.nora.pl/2009/02/24/dlaczego-nigdy-wi
    ecej-nie-kupie-sprzetu-w-komputroniku.html

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2009-07-13 21:26:16
    Temat: Re: jaki sklep z czesciami PC polecacie
    Od: STranger <p...@b...pl>

    radxcell pisze:
    > witam,
    >
    > jaki polecacie sklep z czesciami do PC? chodzi mi o szeroki wybor dobrej klasy
    > akcesoriow.
    > (...)

    Ja ostatnio kupowałem rożne komponenty online w Proline. Tańsi są od KT.
    Części zamawiam online, odbieram sobie osobiście w jednym ze sklepów w
    mieście, i mam serwis na miejscu w Poznaniu więc jak coś do reklamacji
    to nie muszę wysyłać pocztą/kurierem. Na razie sie nie rozczarowałem.
    Wiem, że są tańsze sklepy od Proline, ale z powyższych względów tam kupuję.

    > http://radxcell.nora.pl/2009/02/24/dlaczego-nigdy-wi
    ecej-nie-kupie-sprzetu-w-komputroniku.html

    Haha, rzeczywiście idiotyczna pieczątka na fakturze z KT! :)
    Czy to autentyczne jest??
    Jeżeli tak, to chyba im ta firma windykacyjna płaci za taką "reklamę" i
    dlatego tak bezczelnie wkurzają swoich klientów. :D

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 3. Data: 2009-07-13 21:59:45
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > Jeżeli tak, to chyba im ta firma windykacyjna płaci za taką "reklamę" i
    > dlatego tak bezczelnie wkurzają swoich klientów. :D

    Autentyk. Widzialem juz takie wynalazki.

  • 4. Data: 2009-07-14 10:54:33
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJOGON>

    Ja biorę zawsze w proline.
    A że biorę od wielu lat - to i też serwisuję, także bez zastrzeżeń zwłaszcza
    gdy zmienili siedzibę.

  • 5. Data: 2009-07-14 12:25:45
    Od: Bytrec <b...@g...pl>

    www.xbit.com.pl

  • 6. Data: 2009-07-14 14:30:33
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    dzieki za podpowiedzi. proline ma imponujaca oferte..

    pozdr, rdx

  • 7. Data: 2009-07-15 16:29:46
    Od: Gryngol <j...@p...onet.pl>

    radxcell pisze:
    > nie chce kupowac w
    > Komputroniku (1) z przyczyn ideologicznych - nie lubie kiedy traktuje
    mnie sie
    > od razu jak zlodzieja.

    Tzn? Możesz rozwinąć??

  • 8. Data: 2009-07-15 16:45:46
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Gryngol* wrote in <news:h3l05r$2glg$1@opal.icpnet.pl>:
    > mnie sie
    > Tzn? Możesz rozwinąć??

    w linku masz odpowiedz

    pozdr, rdx

  • 9. Data: 2009-07-15 19:46:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w linku masz odpowiedz

    Ten facet z linku to jakiś sknerus, który chodzi do knajp dla palących po
    to aby nie dawać napiwku bo mu śmierdzi :)
    BTW: Ciekawe na jaką kwotę opiewała owa faktura: 10 zł czy 10 000 zł?

    --
    marfi

    4244 (20090715) __________

  • 10. Data: 2009-07-16 15:45:00
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *marfi* wrote in <news:h3lbql$mu2$1@atlantis.news.neostrada.pl>:
    > Ten facet z linku to jakiś sknerus, który chodzi do knajp dla palących po
    > to aby nie dawać napiwku bo mu śmierdzi :)

    hehe ;)))
    miniurl.pl/komentarz #8

    a tak swoja droga, nie chadzam do knajp dla palacych. bo mi smierdzi ;)

    i w sumie masz racje - nie napisałem ze proszę o salę dla niepalacych. znowu ten
    sam blad, polegajacy na tym ze wydaje mi sie to oczywiste. ;)

    > BTW: Ciekawe na jaką kwotę opiewała owa faktura: 10 zł czy 10 000 zł?

    tez jestem ciekawy

    pozdr, rdx