  • 41. Data: 2016-12-19 16:12:59
    Temat: Re: jaki prąd rozruchu (aku, civic ufo)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup
    >doszłam do końca Waszych dysput, i nie otrzymałam informacji,
    >jaki prąd rozruchu jest deklarowany na (nowym) oryginalnym
    >akumulatorze w podanym modelu/roczniku auta.

    Widac nikt nie ma takiego auta :-)

    Ale ... na moj gust, to "zwykly akumulator" wystarczy. Czyli kazdy ze
    sklepu.
    Choc na moj gust lepiej wybrac ten z wiekszym pradem i wieksza
    pojemnoscia ... o ile roznica w cenie jest znikoma.

    Wazniejsze, zeby wymiary pasowaly, i oczywiscie polozenie biegunow.
    No i raczka do noszenia wazna rzecz :-)

    J.