  • 11. Data: 2012-05-18 10:05:24
    Temat: Re: np uzywany, dobry w cenie .... ~1000 Zł?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Maj" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4631942b-493a-4f8b-848e-f29e8b87b50f@8g2000vbu.
    googlegroups.com...

    > A czemu kompakt? delikatnie ponad 1k masz nowy E-PL1 z obiektywem. Na
    > ebayu może być jeszcze taniej:
    > http://www.ebay.pl/sch/olympusmarket/m.html?_nkw=&_a
    rmrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

    cena ciekawa, rozwiązanie też,
    ale czy dla amatora - laika to dobre rozwiązanie?

    czy auto w taki aparacie jest tak samo auto jak w jakimś kompakcie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 12. Data: 2012-05-18 11:07:31
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 18 Maj, 10:05, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
    > U ytkownik "Grzegorz Maj" <g...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:4631942b-493a-4f8b-848e-f29e8b87b50f@8g2000vb
    u.googlegroups.com...

    armrs=1&_from=&_ip...

    > cena ciekawa, rozwi zanie te ,
    > ale czy dla amatora - laika to dobre rozwi zanie?
    >
    > czy auto  w taki aparacie jest  tak samo auto jak w jakim kompakcie?

    Oczywiście, że tak. Większa matryca ma większą dynamikę, więc łatwiej
    dostać dobre zdjęcie. Dodatkowo JPG engine Olympusa jest jednym z
    lepszych, i ten aparat ma słaby filtr AA, więc zdjęcia będą
    ostrzejsze. Potem zawsze możesz dokupić tele, albo jakiś m42 +
    przejściówkę i mieć manualną, tanią portretówkę(z rozmytym tłem) do
    zdjęć w domu, gdzie często brakuje światła, ale jest więcej czasu na
    poprawne ustawienie ostrości( mośliwy jest podgląd 10x wybranej części
    kadu, co jest dokładniejsze niż w lustrzankach).