  • 1. Data: 2010-06-28 14:26:36
    Temat: jaki fon - mały, cienki, lekki i niedrogi?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    mam przed sobą SE w350, jest mały, cienki (<10mm), lekki (ładnie i
    bezwidocznie leży w kieszonce letniej koszulki) i niedrogi - a posiada
    wszystkie potrzebne funkcje, nie jest też jakiś nadmiernie ascetyczny,
    ma wyświetlacz o rozsądnej rozdzielczości (176x220) - tylko ta
    cholerna klapka!!!!!! ;)

    Czy możecie polecić coś analogicznego, lecz bez wspomnianej klapki?
    Jakoś tak lubię SE ale może dlatego, że nie znam dostatecznie
    produktów innych firm - może za wyjątkiem Samsunga, który w pierwszym
    podejściu widać posiada ciekawe telefony ale to późniejsze ich
    wsparcie jest MEGA-HIPER-vqrviające!!! (choćby program na PC).
    Jako następna Nokia - są drogie i korporacyjnie przeładowane...
    Motorolli i innych coś nie widać praktycznie...
    Podczas gdy SE są solidne, ładnie instalują wszystkie applety Java,
    mają szybkie PROCESORY, posiadają klarowne MENU, bezpretensjonalne
    ceny i są dobrze opanowane/wsparte przez "community"...

  • 2. Data: 2010-06-28 17:34:49
    Temat: Re: jaki fon - mały, cienki, lekki i niedrogi?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > wszystkie potrzebne funkcje, nie jest też jakiś nadmiernie ascetyczny,
    > ma wyświetlacz o rozsądnej rozdzielczości (176x220) - tylko ta
    bez obrazy, ale patrząc na jego dane techniczne to totalna padaka.
    ekranik mógłby być czarnobiały, mniej by prądu żarł. (co nie zmienia
    faktu ze może Ci telefon pasować i basta)

    > Czy możecie polecić coś analogicznego, lecz bez wspomnianej klapki?
    spróbuj http://www.gsmarena.com, i tam mozesz określić parametry, np
    wagę, brak klapki itp. Sęk w tym ze wylosuje Ci samsunga e590, który
    jest "parametrami" lepszy, ale moze Cie szlag jasny trafić w pierwzym
    dniu użytkowania.

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-06-28 18:27:33
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 28 Cze, 19:34, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > Xian Mi Mao pisze:> mam przed sob SE w350, jest ma y, cienki (<10mm), lekki ( adnie
    >
    > bez obrazy, ale patrz c na jego dane techniczne to totalna padaka.

    On nie miał być za bardzo wypasiony (ale bez przesady), lecz mały i
    lekki. Mam jeszcze inne smartfony ale są za duże i ciężkie do
    kieszonki letniej koszulki.

    > spr bujhttp://www.gsmarena.com, i tam mozesz okre li parametry

    Takie mi znalazło:
    Sony Ericsson
    T700
    W880
    W890
    W888
    ale wszystkie one są szersze od w350...

  • 4. Data: 2010-07-02 12:47:57
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    > Takie mi znalazło:
    > Sony Ericsson
    > T700
    > W880
    > W890
    > W888
    > ale wszystkie one są szersze od w350...

    a także mają krócej trzymającą baterię...

    Poszedłem do salonu i organoleptycznie wynalazłem jako JEDYNY mniejszy
    telefon o niemniejszej funkcjonalności: NOKIA 5310 XPRESSMUSIC
    Tylko, że on także ma krócej3mającą baterię.

    Chyba jednak się zadowolę tym W350, nawet polubiłem tę klapkę i
    stwierdziłem, że ma pewne zalety - np. odebranie połączenia następuje
    w BEZDYSKUSYJNY sposób - nie ma mowy żeby niechcąco przez przypadkowo
    naciśnięty przycisk itp.
    Jedyny problem to z tym, że jak ludzie piszą ta klapka jest delikatna
    i łatwo ją ułamać...

  • 5. Data: 2010-07-02 13:17:51
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-28 16:26, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > wszystkie potrzebne funkcje, nie jest też jakiś nadmiernie ascetyczny,
    > ma wyświetlacz o rozsądnej rozdzielczości (176x220) - tylko ta

    Polecam T700 sam mam taki fon i jest ok, dzwoni i pisze smsy wiecej mi
    nie trzeba

    gregor

  • 6. Data: 2010-07-03 15:50:34
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 2, 3:17 pm, gregor <c...@g...pl> wrote:

    > Polecam T700 sam mam taki fon i jest ok, dzwoni i pisze smsy wiecej mi
    > nie trzeba

    Rzeczywiście, tylko troszenieczkę większy lecz baterię ma o wiele
    dłużejtrzymającą!

    A czy w T700 można uruchomić dyktafon podczas rozmowy, tak żeby
    nagrywał rozmowę?

    W innych SE tak robiłem - ustawiłem skrót na dżojstiku do dyktafonu i
    podczas rozmowy wystarczył 1 ruch dżoja żeby mieć rozmowę nagraną.