  • 11. Data: 2009-08-01 11:17:06
    Temat: Re: jaki duzy dysk ATA
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    PeJot pisze:

    > Czyli istnieje niebezpieczeństwo, że dysk 160 GB, nawet z partycją 128
    > GB nie będzie obsługiwany ?

    Teoretycznie powinno po prostu nastąpić ograniczenie pojem-
    ności do 128 GiB. Ale głowy Ci nikt za to nie da, nie wiado-
    mo jak zareaguje mostek w kieszeni. Mimo wszystko uważam,
    że zdecydowanie bardziej prawdopodobne jest "obcięcie" po-
    jemności, niż problemy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-08-01 12:49:14
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > mo jak zareaguje mostek w kieszeni. Mimo wszystko uważam,
    > że zdecydowanie bardziej prawdopodobne jest "obcięcie" po-

    Czyli trzeba szukać najmniejszego dostępnego nowego dysku. Gdyby nic nie
    zadziałało, pójdzie on do peceta, a 120 GB z peceta w kieszeń. Mam
    nadzieję że przeniesienie systemu z dysku na dysk jest do zrobienia.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem