  • 1. Data: 2009-10-13 07:01:53
    Temat: jaka nazwa handlowa?
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Witam!
    Mam kartę telewizyjną Pinnacle System
    wyposażoną w układ SAA 7134HL.
    Jeszcze na druku ma napis: MINI TV+DVB-T-51015697-1.1

    Jak szukam sterowników wedlug tego, to mnie przeczołga przez setki okien,
    a na końcu albo wymaga zalgowania, albo błąd strony.

    Pod jaką nazwą sprzedawano tę kartę? Ktoś może wie?
    Karta taka jak ta:
    http://www.gebrauchtpc.de/Pinnacle+Systems+PCI+MiniT
    V+DVB-T-51015697-1-1.htm

    Dzięki z góry.
    Feromon

  • 2. Data: 2009-10-13 07:16:51
    Temat: Re: jaka nazwa handlowa?
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a na końcu albo wymaga zalgowania, albo błąd strony.
    >
    > Pod jaką nazwą sprzedawano tę kartę? Ktoś może wie?

    http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV%20Drive
    rs/ReadmePCTV.htm

    Gapię się w tę tabelę i nie wiem, który wybrać...

    Feromon

  • 3. Data: 2009-10-13 14:12:40
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Feromon" <f...@o...pl> wrote in message
    > Gapię się w tę tabelę i nie wiem, który wybrać...

    przeciez z dvb-t jest tylko jedna PCTV DVB-T PCI 250i

  • 4. Data: 2009-10-14 07:12:37
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > "Feromon" <f...@o...pl> wrote in message
    >
    > przeciez z dvb-t jest tylko jedna PCTV DVB-T PCI 250i

    tak, ale moja pamięć optuje za 50i lub 100i lub 100e.
    Nie mniej jednak ściągnąłem wszystkie, sprawdzę jutro
    praktycznie.

    Dziękuję za pomoc
    Feromon