  • 1. Data: 2010-04-16 21:13:29
    Temat: Przekierowanie na podfoldery, trochę problematyczne
    Od: LP <l...@g...com>

    Witam,
    mam kilka stron umieszczonych na serwerze. Do każdego folderu podpięta
    jest odpowiednia domena.
    Nie chciałem "ujawniać" bezpośredniego adresu (np.
    nazwa_konta.hosting.pl/domena), ale niestety przypadkiem kilka takich
    adresów przeciekło do Google.
    Jak teraz zrobić przekierowanie w .htacces:
    jeśli wchodzi się na http://nazwa_konta.hosting.pl/domena1 to
    przekierowywuje na http://domena1.pl
    nazwa_konta.hosting.pl/domena2 na http://domena2.pl

    To co ja próbowałem samemu zrobić wychodziło tak że nie działały
    domeny i wyskakiwał błąd serwera:/

    próbowałem np: RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^http://nazwa_konta.hosting.pl/domena1/(.*)
    [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ hhttp://domena1.pl/$1 [R=301,L]

    Jeżeli google zaindeksowało adres: ttp://nazwa_konta.hosting.pl/domena1
    , to odczyta plik robots.txt z katalogu nadrzędnego?

  • 2. Data: 2010-04-16 21:24:18
    Temat: jak zablokować bezpośredni dostęp do strony, tylko żeby dało się wejść wpisując adres domeny
    Od: LP <l...@g...com>

    Google złapało adres w tym stylu: http://nazwa_konta.hosting.pl/domena1
    Czyli jak zablokować bezpośredni dostęp do strony, tylko żeby dało się
    wejść wpisując adres domeny

  • 3. Data: 2010-04-16 23:32:06
    Od: Krzysztof Warunek <c...@v...pl>

    LP napisał:
    > Jeżeli google zaindeksowało adres: ttp://nazwa_konta.hosting.pl/domena1
    poczytaj
    http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.
    py?hl=pl&answer=139394

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

  • 4. Data: 2010-04-17 00:27:41
    Od: LP <l...@g...com>

    On 17 Kwi, 01:32, Krzysztof Warunek <c...@v...pl>
    wrote:
    > LP napisał:> Jeżeli google zaindeksowało adres:
    ttp://nazwa_konta.hosting.pl/domena1

    > poczytajhttp://www.google.com/support/webmasters/bin
    /answer.py?hl=pl&answer=1...
    Dzięki za zainteresowanie.
    Strona to blog na wordpressie i miałem już aktywowany atrybut
    canonical (przed indeksacją via google, widzę z cache).