  • 1. Data: 2017-02-10 23:05:27
    Temat: jak się ma wydajność grafiki wbudowanej w procesor, do tanich kart graficznych?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    mam w kompie procesor i7. i hałasującego radeona. Zastanawiam się czy
    jak wywalę radeona, to i7 da radę w 100% zrobić to co teraz robi radeon,
    w czasie oglądania internetu? A co by było gdybym zaczął uruchamiać
    proste gry? Niestety sprawdzenie tego na własnej skórze wymagać będzie
    wytargania pcta, uzbrojenia się w maskę przeciwkurzową i zaatakowania go
    odkurzaczem. Może gdzieś jest porówannie tego co potrafi grafika
    wbudowana w i7 w stosunku do prawdziwej karty graficznej? Oczywiście jak
    karmię googla frazą i7 3dmark to mam porównanie do innych procków, a i7
    i radeon/gforce daje wyniki kompa który ma i7 i równocześnie kartę
    graficzną....

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-02-11 00:50:56
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-02-10 o 23:05, ToMasz pisze:
    > Oczywiście jak karmię googla frazą i7 3dmark to mam porównanie do innych
    > procków, a i7 i radeon/gforce daje wyniki kompa który ma i

    Hm, to nie dasz rady zestawić tych danych z dwóch źródeł?

  • 3. Data: 2017-02-11 09:00:03
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

> [...]
    > jak wywalę radeona, to i7 da radę w 100% zrobić to co teraz robi radeon,
    > w czasie oglądania internetu? A co by było gdybym zaczął uruchamiać

    Ja mam właśnie taką konfigurację:
    Core i7 4770 3.4 GHz, 16GB RAM, SSD Samsung Pro.

    Początkowo również myślałem o zakupie karty graficznej ale odpuściłem
    sobie. Do oglądania filmów, uruchamiania gier typu Call of Duty Black
    Ops to co mam spokojnie wystarcza.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2017-02-11 11:35:19
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > Zastanawiam się czy
    > jak wywalę radeona, to i7 da radę w 100% zrobić to co teraz robi radeon,
    > w czasie oglądania internetu?

    Stawiam , że bez żadnego problemu

    > A co by było gdybym zaczął uruchamiać
    > proste gry?

    A to juz zależy jak proste , gra o gra to moga byc totalnie dwa światy w sensie
    potrzeb wydajności.

    >Niestety sprawdzenie tego na własnej skórze wymagać będzie
    > wytargania pcta, uzbrojenia się w maskę przeciwkurzową i zaatakowania go
    > odkurzaczem.

    I mimo wszystko będzie to najlepszy sposób.

    O ile znajdziesz takie porównanie....

  • 5. Data: 2017-02-11 11:52:30
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.02.2017 o 00:50, JaNus pisze:

    > Hm, to nie dasz rady zestawić tych danych z dwóch źródeł?

    w zasadzie od tego zacząłem. ale wyniki były nieco dziwne. znaczy i7
    "łyka" karty graficzne za 2-3 stówy. dlaczego takie wyniki? Bo 3d marków
    jest kilka rodzajów, a w grach są różne rozdzielczości, różne
    detale...... stąd albo konkretne porównanie, albo wróżenie z fusów.
    ToMasz

  • 6. Data: 2017-02-11 13:05:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > karmię googla frazą i7 3dmark to mam porównanie do innych procków, a i7
    > i radeon/gforce daje wyniki kompa który ma i7 i równocześnie kartę

    Tu jest o wewnętrznej grafice i7:
    Według testów wydajność zintegrowanego układu graficznego HD 4000 w
    procesorach Intel Ivy Bridge będzie o ponad 67% wyższa od modelu HD 3000
    oraz o prawie 36% niższa od GeForce GT 240.

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Intel_Ivy_Bridge
    _wydajnosc_ukladu_graficznego_HD_4000-38846.html

    A tu wydajność kart graficznych:

    http://www.benchmark.pl/tematyka/rankingi-sprzetu.ht
    ml

  • 7. Data: 2017-02-11 13:24:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 13:05, t-1 pisze:

    A tu znalazłem test dokładnie grafiki z i7 - HD4600.

    http://www.dobreprogramy.pl/Intel-i7-4770k-krotki-te
    st-grafiki-zintegrowanej-HD-4600,Blog,52811.html

  • 8. Data: 2017-02-11 14:23:53
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/02/2017 12:24 PM, t-1 wrote:
    > W dniu 2017-02-11 o 13:05, t-1 pisze:
    >
    > A tu znalazłem test dokładnie grafiki z i7 - HD4600.
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/Intel-i7-4770k-krotki-te
    st-grafiki-zintegrowanej-HD-4600,Blog,52811.html

    Ja mam i7 - HD4600 i NVIDIA 750Ti i nie widac w ogole roznicy.
    W ogole nie gram ale uzywalem do kompresji video. Quick sync - intela lub
    CUDA - Nvidia.

  • 9. Data: 2017-02-11 17:21:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.02.2017 o 14:23, 2late pisze:

> [...]
    >>

    > Ja mam i7 - HD4600 i NVIDIA 750Ti i nie widac w ogole roznicy.
    > W ogole nie gram ale uzywalem do kompresji video. Quick sync - intela

    zrobiłem test. ale przy 3dmark 11 zaczął krzyczeć że na grafice w i7 nie
    działa mu dx11 więc mam się zgłosić do pomocy technicznej, bo vertex
    shader wykonał nieprawidłową operacje/
    zainstalowałem 3dmark vintage (może nazwę przekręciłem, w każdym razie
    wersja na dx10)
    i7 2600 wynik grafiki 1400-punktów 2.6 fps
    radeon 5770 wynik 11 tyś punktów 29 fps

    zajebiście

    ToMasz

    Ps mam dwa wyjścia d15 i hdmi. czy grafika wbudowana w procesor może
    obsługiwać dwa niezależne ekrany? opcja jest, ale przełączyć nie umiem
    (być moze jest możliwość wyświetlania tego samego obrazu na 2 ekranach -
    ale nie o to mi chodzi)

  • 10. Data: 2017-02-11 19:32:03
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/02/2017 04:21 PM, ToMasz wrote:

> [...]
    > moze jest możliwość wyświetlania tego samego obrazu na 2 ekranach - ale nie

    Na pulpicie windows, prawoklik i powinienes miec opcje grafiki HD4600,
    potem display, multi display i masz ustawienia.
    Oprocz dublowania ekranu jest tez extended. Wszystko da sie ustawic
    intuicyjnie.