  • 141. Data: 2009-10-06 12:21:33
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 14:18, Ditron <t...@g...com> wrote:

    > płyń juz do tej wenecji, nie chce mi sie z tą gadać ;-)

    hehehehehehe.... już? wytrzelałeś się? ;-))))

  • 142. Data: 2009-10-06 12:24:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bart z Uc napisał(a):

    > hehehehehehe.... już? wytrzelałeś się? ;-))))

    ej, ale jest se wontek, co? Pytajacy po tylu odpowiedziach powinien juz
    niezle zapierdalac na kole :)
    Precle :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 143. Data: 2009-10-06 12:27:13
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 14:24, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    > ej, ale jest se wontek, co? Pytajacy po tylu odpowiedziach powinien juz
    > niezle zapierdalac na kole :)
    > Precle :)

    K'Amilu, no pisałem co mogłem, ale sam widzisz jak głosy z zaświatów
    wszystko negują i poddają krytyce, samemu za to udzielając mądrych i
    rzeczowych porad w temacie wątku... ;-))) to nie Precle... to
    Strucle ;-)))

    Pozdro ;-)
    Bart

  • 144. Data: 2009-10-06 12:30:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-06 14:12:28 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

    > Użytkownik "de Fresz" napisał

    > *** Moze zes sie sparkowal jak nie przymierzajac pizda?

    Może być. Na parkingu moto-skuterowym, o którym dalej piszesz ciężko
    wtedy byłoby zaparkować rower, więc wykazałem się kreatywnością w
    szukaniu miejsca, co najwidoczniej nie spodobało się carabinieri czy
    innej polizia municipale. Ale chodziło mi o to, że nieprawdziwe jest
    Twoje stwierdzenie, że można tam motur postawić gdzie się chce (choć
    też wcześniej słyszałem takie plotki).

    Ponad 1500 km ze zwiedzaniem 2 miast?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 145. Data: 2009-10-06 12:32:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Ponad 1500 km ze zwiedzaniem 2 miast?

    no ale na jednym kole. w końcu o tym jest ten wonteczek. wontunio. choć
    zagadkowe jest "kuku"

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 146. Data: 2009-10-06 12:35:56
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-06 13:45:35 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > aha, a słup to gdzie tam jest? powiedzmy, że słupek siatki to taki
    > słup. może o to mu chodziło... ale chyba nie, wiesz?

    A żeś się do tego słupa przyjebał, no. Znajomy dwa lata temu gumował i
    przyjebał w latarnię. Dokładniej to pomiędzy latarnię, a ogrodzenie.
    Tak fikuśnie, że nie dali rady kasku wyjąć, na którym zawisł.
    Wyciągneli go z niego, a kask został. Skończyło się na złamanym
    obojczyku, podrutowanej szczęce (hgw jakim cudem se ją rozwalił) i
    wstrząsie muzgu. O gumowaniu mówili świadkowie, bo sam sprawca miał
    hard-reset. Było o tym na WOT-ie, w Prószkowie bodajrze, ktoś wrzucał
    tu linkę.

  • 147. Data: 2009-10-06 12:37:44
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Może być. Na parkingu moto-skuterowym, o którym dalej piszesz ciężko wtedy
    > byłoby zaparkować rower

    *** Wtedy kiedy my tam bylismy, nie bylo tam jeszcze zadnego parkingu
    skuterowo rowerowego. Po prostu pare lokalnych skuterow w miejscu
    niedozwolonym.

    > Ponad 1500 km ze zwiedzaniem 2 miast?

    *** Jednego miasta (bez latania po muzeach) i jednej jaskini. A co nie da
    sie?

    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 148. Data: 2009-10-06 13:07:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-06 12:05:34 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > Uwazasz jazde na kole za stunt? Łojezu. Faktycznie do faktu sie nadajesz.

    Jak widać jednak nie, bo zapewne używam zbyt złożonego języka. Skoro Ty
    nie zrozumiałeś przekazu, to statystyczny czytelnik Fucktu też może
    sobie nie poradzić.

  • 149. Data: 2009-10-06 13:14:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
> [...]
    > przyjebał w latarnię. Dokładniej to pomiędzy latarnię, a ogrodzenie. Tak
    > fikuśnie, że nie dali rady kasku wyjąć, na którym zawisł. Wyciągneli go
    (...)
    > O gumowaniu mówili świadkowie, bo sam sprawca miał hard-reset.

    Pasuje mi to do Wieslawa co zgubil kask :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 150. Data: 2009-10-06 14:01:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-06 14:37:44 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

    > *** Wtedy kiedy my tam bylismy, nie bylo tam jeszcze zadnego parkingu
    > skuterowo rowerowego. Po prostu pare lokalnych skuterow w miejscu
    > niedozwolonym.

    Czekaj, czekaj, bo może o różnych miejscach mówimy - na końcu Piazzale
    Roma, tam gdzie się droga kończy i zamienia w taki duży parking?

    > *** Jednego miasta (bez latania po muzeach) i jednej jaskini. A co nie da
    > sie?

    Tak bym nie powiedział. Raczej że brzmi niezwykle nieprawdopodobnie.