  • 1. Data: 2010-06-16 23:24:57
    Temat: jak TV Samsung podpiąć do tego laptopa ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    podpowiedzcie proszę jakie kabelki dokupic i jak nimi podpiąć ponizszy model
    TV LCD Samsung do _starego_ laptopa, aby mozna bylo ogladac na ekranie TV
    filmy emitowane z laptopa (poprzez dowolny player, czyli audio i video
    filmu)?

    1. laptop ma wyjścia (wymieniam to, co podejrzewam, że istotne dla
    sprawy):

    -> external monitor connector (zdaje sie, że jednak nie jest istotne dla tej
    akurat sytuacji,ale...).
    -> Composite TV connector (connects a television, VCR, camcorder, or
    overhead projector). Na innym schemacie podpisują jako NTSC/PAL Video
    Connector. Niestety kompozytowe...
    -> Microphone-in port.
    -> Stereo speaker/Headphone-out port.

    2. TV Samsung ma taki oto panel tylny mozliwych podpięć (domyslam
    się, że wymieniam o 100 za dużo, ale...):

    http://img31.imagevenue.com/img.php?image=26249_sche
    m_122_19lo.jpg

    i (w skrocie) tak opisywane są wg punktów na schemacie:

    pkt 1.
    Connecting an Aerial or Cable Television Network

    pkt 2.
    Connecting Computer
    - Connect the D-Sub cable(optional) to "PC (PC IN)" on the rear of your set
    and the other end to the Video Card of your computer.
    - Connect the stereo audio cable (optional) to "AUDIO (PC IN)" on the rear
    of your set and the other end to "Audio Out" of the
    sound card on your computer.

    pkt 3.
    Connecting HDMI/DVI
    - Supports connections between HDMI-connection-enabled AV devices (Set-Top
    Boxes, DVD players, AV receivers and digital TVs).
    - No additional Audio connection is needed for an HDMI to HDMI connection.

    pkt 4.
    Connecting Set-Top Box, VCR or DVD
    - Connect the VCR or DVD SCART cable (optional) to the SCART connector of
    the VCR or DVD.

    pkt 6.
    Connecting External A/V Devices
    - Connect RCA (optional) or S-VIDEO cable (optional) to an appropriate
    external A/V device such as VCR, DVD or Camcorder.
    - Connect RCA audio cables (optional) to "R - AUDIO - L" on the rear of your
    set and the other ends to corresponding audio out connectors on the A/V
    device.
    - Headphone may be connected to the headphone output ( ) on the rear
    of your set. While the headphone is connected, the sound from the built-in
    speakers will be disabled.

    pkt 7.
    Connecting Component Devices (DTV/DVD)
    - Connect component video cables (optional) to component connector ("P R ",
    "P B ", "Y") on the rear of your set and the other ends to corresponding
    component video out connectors on the DTV or DVD.
    - If you wish to connect both the Set-Top Box and DTV (or DVD), you should
    connect the Set-Top Box to the DTV (or DVD)
    and connect the DTV (or DVD) to component connector ("P R ", "P B ", "Y") on
    your set.
    - The P R , P B and Y connectors on your component devices (DTV or DVD) are
    sometimes labeled Y, B-Y and R-Y or Y, Cb and Cr.
    - Connect RCA audio cables (optional) to "R - AUDIO - L" on the rear of your
    set and the other ends to corresponding audio out connectors on the DTV or
    DVD.
    - This LCD TV displays the optimum picture in 720p mode.

  • 2. Data: 2010-06-17 07:34:45
    Temat: Re: jak TV Samsung podpiąć do tego laptopa ?
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-17 01:24, 1634Racine pisze:
> [...]
    > audio i video filmu)?
    >

    > 1. laptop ma wyjścia (wymieniam to, co podejrzewam, że istotne dla sprawy):

    ble, ble, ble, ciach

    czy to rzeczywiście jest takie trudne żeby skojarzyć wyjście na monitor
    tegoż laptopa z identycznym wejściem opisanym jako PC in w telewizorze ?

    dodatkowo cały akapit jak byk opisany "podłączenie komputera" ...

  • 3. Data: 2010-06-17 11:38:09
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ApanasBudriszko in news:hvcj6m$5jv$1@inews.gazeta.pl
    [.......]
    > czy to rzeczywiście jest takie trudne żeby skojarzyć wyjście na monitor
    > tegoż laptopa

    Z instrukcji samsunga: "...to the Video Card of your computer...".

    Ty piszesz o "wyjsciu na monitor laptopa" - o czym piszesz? O "external
    monitor connector" w laptopie? O "Composite TV connector" w laptopie?

  • 4. Data: 2010-06-17 12:54:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ty piszesz o "wyjsciu na monitor laptopa" - o czym piszesz? O "external
    > monitor connector" w laptopie? O "Composite TV connector" w laptopie?

    Az chce sie zapytac, jakim cudem udalo Ci sie splodzic posta na newsy, skoro
    przerasta Cie zidentyfikowanie wyjscia na monitor w laptopie..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-06-17 18:23:14
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-17 13:38, 1634Racine pisze:
> [...]
    >
    > Ty piszesz o "wyjsciu na monitor laptopa" - o czym piszesz? O "external
    > monitor connector" w laptopie? O "Composite TV connector" w laptopie?

    Pisze o tym że masz w laptopie wyjście na monitor a tv ma wejście
    monitorowe - już prościej się chyba nie da (już ci kiedyś pisałem że tv
    to praktycznie monitor)

    Podpinasz normlanym kablem jakim podpina się monitor do wejścia PC (wiem
    pisze PC a ty masz laptopa ale musisz uwierzyć że to wejście służy do
    tego własnie aby używać tv jako monitora i nie ma znaczenia czy
    podepniesz tam lapka czy pc)

    Dźwięk z wyjście lapka do wejścia (PC) w telewizorze

  • 6. Data: 2010-06-17 20:51:17
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ApanasBudriszko in news:hvdp6h$jl3$1@inews.gazeta.pl
    [...........]
    skad watpliwosci moje:

    1.
    w laptopie: "external monitor connector" & "composite TV connector
    (connects a television, VCR itd)"

    2.
    w samsunga opisie podlaczenia do tv: "[...]and the other end to the Video
    Card of your computer [...]"

    3.
    Ty: "skojarzyć wyjście na monitor tegoż laptopa z identycznym wejściem
    opisanym jako PC in w telewizorze"

    Wiec skoro piszesz, że "skojarzyć wyjście na monitor tegoż laptopa", to owo
    "wyjście" staje sie tożsame z "to the Video Card of your computer" w
    instrukcji samsungowej, a to jakims cudem bardziej mi sie kojarzy z
    "composite TV connector" (kształt: jack) niz z external monitor connector.
    Kwestia byc może dziwnego sformulowania w instrukcji samsunga, że "to the
    Video Card of your computer".
    W wolnej chwili rozbierz logicznie te trzy punkty, a zrozumiesz moją
    watpliwosc.
    Samsung pisze malo precyzyjnie. albo dziwnie.

  • 7. Data: 2010-06-17 20:53:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    kamil in news:hvd5tj$cue$1@inews.gazeta.pl
    [.........]
    > Az chce sie zapytac,

    Szkoda czasu. Zajmij sie wszystkim,tylko nie czytaniem tego watku. hint:
    RPA.

  • 8. Data: 2010-06-17 21:25:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:hve224$p2g$1@inews.gazeta.pl
    > ApanasBudriszko in news:hvdp6h$jl3$1@inews.gazeta.pl
    > [...........]
    > skad watpliwosci moje:
    [...........]

    a najwazniejsze, że juz jasne co z czym polaczyc. thx.

  • 9. Data: 2010-06-18 12:07:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > kamil in news:hvd5tj$cue$1@inews.gazeta.pl
    >
    > Szkoda czasu. Zajmij sie wszystkim,tylko nie czytaniem tego watku. hint:
    > RPA.

    OK, napisz kiedy przyjdzie pora zmienic baterie w pilocie TV.

    Pozdrawiam
    kamikl