  • 21. Data: 2011-09-28 01:17:51
    Temat: Re: idzie nowe z UE :-(
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Na trzeźwo ?!?!?! Miałbym po naszych drogach jeździć na trzeźwo ????
    > Pojebało kogoś i to zdrowo.

    Z naszego punktu widzenia to maja podwyzszyc do 0,5 :) I nagle
    statystyki pijanych im spadna, bo odpadna ci, co wczoraj pare piwek
    wypili i rano do pracy jada. Zostana juz na prawde nietrzezwi. :)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 22. Data: 2011-09-28 01:20:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    No to juz widze niektorych pomyslowych rodakow jak po imprezie w maskach
    p-gaz do samochodu wsiadaja, zeby odpalić :D

    --
    venioo
    GG:198909

  • 23. Data: 2011-09-28 02:19:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Głupi rowerzysta, że przyjął mandat. Widac chciał zaszpanować. Tam
    > było ograniczenie do 5km/h?

    Nie mogę zasnąć ;)

    Spójrz na wysokość npm Glazera w P-ślu na początku, na środku i
    na końcu tej ulicy ;)

    Jak jeździłem tam Wigrami 3 to się zawsze zastanawiałem czy
    hamulcy to udźwignął w torpedo ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 24. Data: 2011-09-28 08:13:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *venioo* napisał(-a):

    > No to juz widze niektorych pomyslowych rodakow jak po imprezie w
    > maskach p-gaz do samochodu wsiadaja, zeby odpalić :D

    Ale wcześniej będą musieli poddać je modyfikacji, żeby filtrowały wydech
    :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2011-09-28 08:58:01
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > Tak. Dobrze rozumiesz. Jeśli na danej jezdni panuje ograniczenie do 30
    > km/h - motocyklista/skuterzysta/rowerzysta może zapierdalać pincet.

    Nic nie rozumiesz. Prędkość w skuterach do 50cm3 jest ograniczona
    konstrukcyjnie do 40km/h. Jak to ograniczenie zostanie utrzymane to
    skutery będą "zapierdalać" 40 a samochody 30 bo będzie milion
    fotoradarów na samochody. Po za tym gdzie jest napisane o ograniczeniu
    prędkości na ścieżkach rowerowych? Ograniczenie dotyczy pasa drogi a nie
    ścieżki w związku z tym rowerzysta będzie mógł rozwinąć prędkość ponad
    30km/h legalnie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 26. Data: 2011-09-28 09:10:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Głupi rowerzysta, że przyjął mandat. Widac chciał zaszpanować. Tam
    > było ograniczenie do 5km/h?

    trollujesz, czy naprawde uważasz, ze rowerem nie da sie jechać więcej niż
    dozwolona prędkość w obszarze zabudowanym, a co dopiero jak jest
    ograniczenie do 30 czy 40.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 27. Data: 2011-09-28 09:14:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ścieżkach rowerowych? Ograniczenie dotyczy pasa drogi a nie ścieżki w
    > związku z tym rowerzysta będzie mógł rozwinąć prędkość ponad 30km/h

    1. albo piszesz o rowerach, albo motorowerach
    2. póki co w polsce scieżek rowerowych nie mamy za wiele
    3. to, ze motorower może konstrukcyjnie jechać 45hm/h (zmieniło sie coś i
    zmniejszyli tą prędkość do 40? hmm) nie znaczy, ze nie obowiązują go
    przepisy ruchu drogowego. Jak jest ograniczenie do 30 to tyle można tam
    jechać i nie ważne, czy jedziesz ferrari czy motorynką.
    4. skąd teza, ze fotoradar pstryka tylko samochody, a wbudowana sztuczna
    inteligencja pozwala mu ocenić, czy jedzie motocykl, motorower czy wózek
    sklepowy?

  • 28. Data: 2011-09-28 09:29:08
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-28 01:20, venioo pisze:
    > No to juz widze niektorych pomyslowych rodakow jak po imprezie w maskach
    > p-gaz do samochodu wsiadaja, zeby odpalić :D

    Ale jaki jest problem obejścia takiego urządzenia? Dmuchnie pasażer,
    dmuchniesz pompką do materaca czy czymś innym.

    Chyba że samochód będzie sprawdzał czy w kabinie są pary alkoholu ale wtedy:

    - spryskiwacz do przedniej szyby oparty na alkoholu nie będzie mógł być
    używany bo do środka dostaną się opary i samochód nie odpali

    - pasażerowie też będę musieli być trzeźwi...

    Jedynym rozwiązaniem , które zadziała to wsiadasz do samochodu auto
    pobiera od ciebie krew bada zawartość alkoholu sprawdza DNA czy masz
    prawo nim jeździć ;) i uruchamia silnik. Tylko że jak ktoś często używa
    samochodu będzie wyglądał jak narkoman ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 29. Data: 2011-09-28 09:40:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 27 Sep 2011 21:14:49 +0200, Gabriel'wilk'
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >"EUROPOSŁOWIE WALCZĄ Z WYPADKAMI DROGOWYMI REZOLUCJĄ
    >Obowiązkowe blokady antyalkoholowe w nowych autach, ograniczenie

    9 października wrzuć [tu wstaw nazwę dowolnej partii rządzącej obecnie
    lub ostatnio] do śmietnika ;-)

    >Rezolucja, autorstwa chadeckiego eurodeputowanego Dietera
    >Lebrechta-Kocha, jest odpowiedzią na przyjęty w ubiegłym roku przez
    >Komisję Europejską dziesięcioletni plan poprawy bezpieczeństwa drogowego
    >w celu zmniejszenia o połowę, do 2020 roku, liczby śmiertelnych ofiar

    a pamiętacie plan 10-letni przeganiania gospodarczo USA?

    >Posłowie proponują m.in., żeby w każdym nowym samochodzie (osobowym i w
    >furgonetkach) instalowano tzw. blokady antyalkoholowe, czyli urządzenia
    >automatycznie wykrywające podwyższoną zawartość alkoholu w wydychanym
    >przez kierowcę powietrzu i np. blokujące zapłon.

    a rowery?! I na ulicach też, przy sygnalizatorach na skrzyżowaniach,
    koniecznie. I przy drzwiach wyjściowych z domów. I z salonu w domu
    też, w końcu na schodach też niebezpiecznie.

    >UE powinna też dążyć, zdaniem eurodeputowanych, do ograniczenia
    >prędkości do 30km/h na terenie zabudowanym. PE ubiega się również o

    nie, to stanowczo za dużo. Powinno być nie więcej niż 3 km/h, bo z
    taką prędkością poruszają się piesi, którym akurat się nie spieszy.

    >zainstalowanie w UE radarów kontrolujących prędkość motocyklistów oraz
    >egzekwowanie od nich mandatów za przekroczenie prędkości.

    a to jakieś inne radary sa potrzebne niż obecnie stosowane?

    >zasad przeprowadzania kontroli technicznych i zalecają powołanie
    >unijnego koordynatora ds. bezpieczeństwa w ruchu drogowym."

    ...wraz z całym biurem i pensjami. Może p. prezydenta Kwaśniewskiego
    zaproponujemy? Z NATO nie wyszło, z ONZ też jakoś kiepsko, to może
    chociaż tu się zaczepi? :-)

  • 30. Data: 2011-09-28 09:44:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Wrz, 09:14, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > 4. skąd teza, ze fotoradar pstryka tylko samochody, a wbudowana sztuczna
    > inteligencja pozwala mu ocenić, czy jedzie motocykl, motorower czy wózek
    > sklepowy?

    nawet u nas sa fotoradary cykajace od tylu (znajomy nawet dostal taka
    fotke na moto :) )

    a ww artykule mozna przeczytac:

    "PE ubiega się również o
    zainstalowanie w UE radarów kontrolujących prędkość motocyklistów oraz
    egzekwowanie od nich mandatów za przekroczenie prędkości. "

    WS