  • 1. Data: 2010-09-09 21:22:23
    Temat: iTakTak - administrator konta z Heyah
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Kilka dni temu chciałem ustawić numer administratora w iTakTak na numer
    Heyah - nie dało się - podobno numer nie należy do Ery.

    Mniej więcej rok temu na innym koncie iTakTak ustawiłem numer Heyah, na
    który do dziś otrzymuję SMS-y z hasłami jednorazowymi.

    Napisałem do BOA z pytaniem, dlaczego nie mogę tego zrobić i dostałem
    odpowiedź:
    Nawiązując do korespondencji pragnę poinformować, iż od zawsze nie ma
    możliwości ustalania administratora konta w innej sieci niż Era. W celu
    weryfikacji proszę o padanie numeru telefonu, na którym administrator
    konta jest podany numer w Heyah.

    Czy Heyah to już nie jest Era? Dlaczego uważają, że podam im numer Tak
    Tak, którego to dotyczy - zapewne wtedy go wykasują...

  • 2. Data: 2010-09-09 22:09:03
    Temat: Re: iTakTak - administrator konta z Heyah
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup
    > Czy Heyah to już nie jest Era?

    Heyah nigdy nie była i nie będzie Erą. To, że należy do PTC nie oznacza
    automatycznie, że Heyah to Era.

    > Dlaczego uważają, że podam im numer Tak Tak, którego to dotyczy - zapewne
    > wtedy go wykasują...

    No ta, nie ma to jak spiskowa teoria dziejów, anonimie. Skoro twierdzisz, że
    na innym TT masz podany numer Heyah jako numer administratora to proszą o
    podanie go celem weryfikacji. Nikt nic nie będzie kasował. Sprawa może
    zostać ewentualnie zgłoszona do technicznych celem sprawdzenia i wyjaśnienia
    dlaczego nie można tego numeru wprowadzić. Skoro na IBOA można podać numer
    administracyjny z sieci np. Orange to tak samo powinno być na iTak-Tak.

    Pzdr,
    Jarek Ossowski

  • 3. Data: 2010-09-09 22:21:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Kilka dni temu chciałem ustawić numer administratora w iTakTak na numer
    > Heyah - nie dało się - podobno numer nie należy do Ery.

    No patrz - Fanta tez za cholere nei chce zostac Spritem, Ople jakos za
    cholere nei chce byc Chevrolettem nie mowiac o Coccolino, ktore nie sposob
    zmusic by stalo sie Domestosem.

    A Ty tu jeszcze z Era i Heyah mowisz, ze tak ahistoria.

    Coz to sie na tym swiecie wyprawia.- do gory nogami sie toto wywraca!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-09-10 07:16:56
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-09-10 00:21, SDD pisze:

    > No patrz - Fanta tez za cholere nei chce zostac Spritem, Ople jakos za
    > cholere nei chce byc Chevrolettem nie mowiac o Coccolino, ktore nie sposob
    > zmusic by stalo sie Domestosem.

    2/3 - Chevrolet to Opel, Opel to Chevrolet. ERGO: GM.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 5. Data: 2010-09-10 09:32:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > Kilka dni temu chciałem ustawić numer administratora w iTakTak na
    > numer Heyah - nie dało się - podobno numer nie należy do Ery.

    A co mowi erowa strona o przynaleznosci numeru ? :-)

    Przeniesc numer do Ery, ustawic jako administratora, przeniesc do
    Heyah :-)
    Albo poprosic obsluge zeby wpisala recznie ten numer i niczego nie
    sprawdzala :-)

    > Czy Heyah to już nie jest Era?

    To jest bardziej skomplikowana sprawa :-)

    J.