    From: "Stanisław" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: iPlus dla ciebie -poczuj lekkość -plus 50 proc (Promocja)
    Date: Tue, 1 Sep 2009 08:44:42 +0200

    Na stronie Plusa nic o tym nie piszą a prawdopodobnie jest mozliwość
    uaktywnienia drugiego iPlusa w ramach tej promocji dla drugiego numeru na
    koncie.Ale nie wiem czy to oznacza podwójny limit transferu czy obecny na
    dzieli się na połowę.Nie wiem takze czy mając taryfę syberyjską 55 będzie
    ona droższa czy ewentualnie iplus będzie w ramach tej taryfy.Bardzo mętnie
    jest to opisane a o opcji z dwoma numerami na koncie nie ma wręcz nic.

    Czy ktoś znający temat praktycznue mógłby mnie bliżej poinformować lub
    skierować gdziieś abym się szczegółów dowiedział? .Jak już .pisałem na
    stronie Plusa dość mętnie to jest opisane a temat mnie żywo zainteresował
    gdyż mam dwa numery na koncie , z których jeden za parę dni przechodzi na
    promocję jak w tytule postu a drugi ma taryfę syberyjską 55.