  • 1. Data: 2016-12-22 15:49:42
    Temat: iPhone
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Witam
    Może ktoś przypomnieć jak nazywa się program na PC do wrzucania plików
    multimedialnych na iPhone po kablu. Nie mogę sobie przypomnieć :-(

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 2. Data: 2016-12-22 17:23:31
    Temat: Re: iPhone
    Od: atm <...@v...pl>

    On 22.12.2016 15:49, ALEX MR wrote:
    > Witam
    > Może ktoś przypomnieć jak nazywa się program na PC do wrzucania plików
    > multimedialnych na iPhone po kablu. Nie mogę sobie przypomnieć :-(

    Cos sie z tego moze znajdzie:
    https://www.google.pl/#q=iphone+program+transfer+mul
    timedia

  • 3. Data: 2016-12-22 23:25:27
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 15:49, ALEX MR pisze:
    > Witam
    > Może ktoś przypomnieć jak nazywa się program na PC do wrzucania plików
    > multimedialnych na iPhone po kablu. Nie mogę sobie przypomnieć :-(

    iTunes?

    --
    Sebastian

  • 4. Data: 2016-12-23 18:52:51
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.12.2016 o 23:25, Sebastian pisze:

    > iTunes?

    Dokładnie :-) A wie ktoś jak wrzucić pliki graficzne do iP?
    Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie
    zwalcza problemy, które sam powoduje.

  • 5. Data: 2016-12-23 21:57:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 18:52, ALEX MR pisze:

    > Dokładnie :-) A wie ktoś jak wrzucić pliki graficzne do iP?
    > Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie
    > zwalcza problemy, które sam powoduje.

    Przywykniesz. :-) Łatwiej już słuchać tematycznego radia internetowego i
    np. Tidala którego masowo rozdają operatorzy niż pie... się z tym softem.
    I tak masz za mało miejsca na pliki :-)
    Takie czasy. Musisz się przyzwyczaić do zrywania i zapłacić pakiet
    internetowy. Nikt nie obiecywał że będzie tanio ;-)

  • 6. Data: 2016-12-24 00:27:54
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    > Dokładnie :-) A wie ktoś jak wrzucić pliki graficzne do iP?
    > Muszę przyznać że iOS jest bardziej popieprzony niż socjalizm: dzielnie
    > zwalcza problemy, które sam powoduje.

    Dla mnie iTunes jest cholernie nieintuicyjny, ja nie ogarniam tego
    ustrojstwa, ale na wszystko jest sposób.
    Po prostu wysyłam to co chce na @ który mam podpięty pod iPhona i na nim
    odbieram to co chce i już mam :D

    --
    Sebastian

  • 7. Data: 2016-12-24 07:41:03
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 23.12.2016 o 21:57, z pisze:

    > Przywykniesz. :-)

    Nie przywyknę. Własne tapety i dzwonki to warunek sine qua non :-)

    Łatwiej już słuchać tematycznego radia internetowego i
    > np. Tidala którego masowo rozdają operatorzy niż pie... się z tym softem.
    > I tak masz za mało miejsca na pliki :-)

    To podmienię kartę pamięci na większą ;-)

    > Takie czasy. Musisz się przyzwyczaić do zrywania i zapłacić pakiet
    > internetowy. Nikt nie obiecywał że będzie tanio ;-)

    Mam pakiet internetowy :-)

  • 8. Data: 2016-12-24 07:47:36
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.12.2016 o 0:27, Sebastian pisze:

    > Dla mnie iTunes jest cholernie nieintuicyjny, ja nie ogarniam tego
    > ustrojstwa, ale na wszystko jest sposób.
    > Po prostu wysyłam to co chce na @ który mam podpięty pod iPhona i na nim
    > odbieram to co chce i już mam :D

    To jest dobre jak masz wrzucić 1,2,czy 3 pliki. Przy setce to już
    mordęga :-(
    Ciekawe czy ktokolwiek w korpo będzie znał rozwiązanie ;-)

  • 9. Data: 2016-12-24 08:33:21
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    W dniu 2016-12-24 o 07:47, ALEX MR pisze:

    > To jest dobre jak masz wrzucić 1,2,czy 3 pliki. Przy setce to już
    > mordęga :-(
    > Ciekawe czy ktokolwiek w korpo będzie znał rozwiązanie ;-)

    Możesz spróbować po FTP, ponoć się da, nie kombinowałem, nie chce mi się
    anie nie mam potrzeby, Może TeamViewerem się da?
    A w ostateczności to naucz się iTunesa.
    AAA, oczywista oczywistość - poprzez iCloud :D

    --
    Sebastian

  • 10. Data: 2016-12-24 08:34:34
    Od: Sebastian <m...@j...pl>

    W dniu 2016-12-24 o 07:41, ALEX MR pisze:
    > W dniu 23.12.2016 o 21:57, z pisze:
    .
    .
    .

    > Łatwiej już słuchać tematycznego radia internetowego i
    >
    > To podmienię kartę pamięci na większą ;-)

    W iPhonie?!

    --
    Sebastian